hade de inte varit så himla långt till borlänge hade jag nog inte tvekat en sekund.
Är väl inte direkt långt? vi styr upp billigt boende... peace
www.goldrush.se
Har ni nå boende för dem från gagnef då?
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
Nej, du far aka hem!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skissen- om alla hade resonerat sådär så skulle din stads festival vara rätt liten
hej. två st tack!!
va visst inte så långt som jag trodde. hittar jag nån som vill följa me så kommer jag säkerligen dit :)
Klart du ska komma. Det kommer bli riktigt fett ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fetaste hiphopgrejen någonsin i dalarna?
www.goldrush.se
vi cs där!, keep n eye out for the night mixtape!! peace & progress
Progress Evolution debut album Dynamics finns nu på itunes, spotify, wimp, amazon & CDS.
progress kommer att gästa med seamus the calm one på scen! www.myspace.com/progressiveevolution peace & progress
Progress Evolution debut album Dynamics finns nu på itunes, spotify, wimp, amazon & CDS.
Fett.... Biljetter har redan börjat sälja på bra......
Biljetter is the Shiznit!
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
Ni kan även köpa biljetter genom mej eller LrE.. Kontakta mej för mer info!
www.samyprod.com
Messo P22 Dom flesta som kommer dit vet nog inte ens vilka dom ar, sorgligt nog
Jag vet :) Favoritlåten med Smif n Wessun just nu: Here I Stand! Så jävla bra låt! Biljetter finns att köpas av mig med, just holla! :)
Smif n Wessun plattan Dah shinin är det bästa dom har gjort. Får hoppas dom kör låtar från den, då kommer det bli riktigt riktigt tungt
K.I.M.M (Fonky Fresh och RMK) är klara för Goldrush JAM 07 Man kan inte gilla alla akter Vi har försökt boka så många olika akter som möjligt så att det kan finnas något för alla..
www.goldrush.se
Patrik & Lillen är klara! med sig på scenen har dom Sipan Goldrush JAM 07, JIAO!
Moderator
2007-01-20 03:11
Nice ish :)
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: king-kongmusic@hotmail.com
Sov inte på detta..
www.goldrush.se
Folk verkar inte så glada över detta eller är det bara jag som har fel? ;P
2 Scener...
www.goldrush.se
Ronnie: på caoz också då eller?
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
Sodoku: Det märks väl.. Program dyker inte upp än på ett tag...
Program: Nån gång under kvällen kör en Amerikansk akt, sen en massa andra runt omkring uppdelat på två scener.
haha, han sa det!
www.goldrush.se
Det roliga va att jag sjöng det lite medans jag skrev, men det hör inte hit.
Hah. Follow him är klar för Peaceandlovefestivalen som är i sommar förresten.. men först spelar han på Goldrush JAM :> Grattis till P&L-giget mr uber!
www.goldrush.se
Grattis Linus! ;D
Den där "Follow him" eller vad han heter ska då spela överallt.
Haha, självironi? ;D
För att han har spöket laban som idol, såklart dum fråga alltså
www.goldrush.se
Nej, jag försöker inte vara som någon... Vem är mf? Har han också vit rånarluva?
Kom att tänka på ett jam borlämge för ett tag sen, nån hade ett "hus" på huvudet...
Fifan.. Tanken är att alla gigs på stora scenen ska filmas med flera kameror... återkommer med info!
www.goldrush.se
Köp Biljetter NU!
Bor du inte i närheten av Borlänge/Falun
så kan ni köpa biljett genom Johannes, släng iväg ett mail till
johannes@goldrush.se så styr han upp det!
fan va sugen man är! synd att man bor så jävla långt bort!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
Dom ligger som på rad efter mig där jag går.
Det är många som säger att det ligger långt bort osv... Men när ni ska på festivaler på somrarna? Åker ni inte flera mil bort då med? Biljetten kostar 50 kr, det är nästan ett ciggpaket och för det får ni se en massa bra akter. Ta in på hotell, vandrarhem eller flirta med någon ifrån Borlänge/Falun så kanske ni får slagga hemma hos den! Got damn, var med och visa att ni stöttar hiphopscenen i Sverige. Vi gör detta för er, inte för oss! C'mon, be there! Peace & blessings y'all! :)
Så jävla sant.
www.goldrush.se
Inte undra på att hiphopscenen här i Sverige ser ut som den gör... "1000 ggr större" - Ah, visst... Men alla festivaler började väl nånstans, right? Vi börjar den 24/2 med en fetingfestival, enligt mig! Synd att det inte verkar bra nog för dig, Mister sinusinfection ! :) Peace!
sinusinfection P21: Sett till pris så är inte hultsfred 1000 bättre ur en hiphopsyn, iaf inte 06...
www.goldrush.se
Gå inte igenom allt o se ifall den o den är värd. se Smif N Wessun live för 50 spänn?
www.goldrush.se
Är man inte en seriös hiphoplyssnare för att man lyssnar på artister som Prop Dylan, FHTEOD, Ri-Fa, Kung Henry, The Hassle osv? Detta är vad hiphopen i Sverige har att erbjuda. Tur för er alla som inte tycker detta verkar lockande - att det är frivilligt att komma, men kom ihåg... Vi gör detta för er! :)
men då finns det ju iaf runt 8 akter du tycker är bra.. är det inte värt o betala 50:- för det? Går denna 1-dagars festival bra, så blir det en ny - med fler större namn. går det dåligt så lär det ju bli svårt o göra fler... Trist om många går o delar dina åsikter...
www.goldrush.se
Anledningen vi har så många olika akter är för att det ska passa så många som möjligt. An2on & Affe lockar väldigt mycket yngre tjejer (ehm, fjortisar kanske man kan kalla dem) osv. Om du drar iväg på Hultan så finns det säkert många akter du inte kan tänka dig att se. Det är det som är så bra med festivaler - det finns nästan alltid nånting som passar nån :) Du bor ju bara i Avesta... Det är ju inte så långt? ;P
Haha, bra sagt! :)
"Vad hade ni annars tänkt göra? Gå på lokala krogen och bråka för att lyssna på Lena PH med distat ljud?" hahaha
www.goldrush.se