2 Biljetter sökes.. Please..
Jag tror inte ni har alla gram i pipan? Och för övrigt så tar jag det jävligt piano!
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
Är fortfarande trasig efter summerjam och dessutom jobbarjag. SÅ KNAAAAAAAAAAS. Ses på URF
your bitches ain't nothing compare to meeeee
sjukt kul och trevlig festival.. nästa år hoppas jag dock på att inte behöva se massa nakna crustpunkare..
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
det räcker med en eller?
SMÅLAND!
Fet festival i år igen som vanligt! Dock måste jag säga att det börjar kännas som att festivalen, rent publikmässigt, växt ur scenstorleken. Sjukt fett att det kommer mer och mer folk till festivalen men samtidigt börjar det kännas som scenområdet är för litet för att man ska kunna se konserterna ordentligt. I år känns det som mer än hälften fick stå utanför och bara lyssna. Något som inte jag upplevt tidigare på Öland Roots. Men som sagt, fet festival!
och jag vill absolut inte se en naken herr berg nästa år :/
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
pesso jag ska aldrig lämna dig ensam emd mr rapper igen jag efterlyser fortfarande alla brudar jag har paxat, jag och viktor ska dela upp er rättvist.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha Snara, var det du som gick och paxade en massa? :D Tack alla som var där för en riktigt skön helg! / Lövin från Snacky Cracky Camp
...and I'm out!
oh ja! snacky cracky camp?! vem är du där hängde jag ju en del
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Snara: Hur många var ni som paxade egentligen?
jag och viktor först sen hakade ida på. Är det någon annan som paxat är dom falska paxare
Jag var med och paxade viktors syrra...
"jag har fin hår. som en waterfall."
Snara: Jag blev paxad av någon, men jag har ingen aning om vad hon hette...
vafan, vi skulle ju bara paxa brudar!! dethela byggde ju på den gamla dängan "wööoouuuuw knulla alla brudar" då måste man ju paxa först så man inte tar nån två ggr. Hade hon randigt linne i glada färger och typ orangea dreads så vare ida, annars var det fake och tyvärr ej giltigt.
Snara : Ida paxade mig. Ida är min pax master!
som sagt..
aroh GOOD FOR YOU!
Snara: Haha senast jag kollade var jag ingen brud iaf. Yes det stämmer, det var hon som paxade mig.
bra, då var det iaf en paxare som paxade dig och ingen random. Då är du paxad:D
Snara : Haha yeah! Blev lite chockad när jag hörde pax först då jag och polarna kickat pax hela veckan innan festivalen (detta gällde dock vem som skulle sitta var i bilen etc.)Pax Rules Everything Around Me!
haha ja men du förstår det blir lite svårt att knulla ALLA brudar om man inte har något slags system och vilket funkar bättre än att paxa?
Jag träffade er båda två samtidigt och ni paxade hej vilt. Tror det var din kompis som paxade mig. Är det Victor Vito från snacky cracky du snackar om?
...and I'm out!
det var ett jävla paxande på henne.. snackar om hur menar du? jag hängde där med honom ja om det var så du menade, men även med julia och andrea.
Aaah nu är jag med, nej pax-viktor är en annan, en snubbe från örebro
Okej soft. Känner du dem sen innan eller? tror jag minns dig en del faktiskt
...and I'm out!
vilka var kärlekspatrullen? peace.
Rädda DITT privatliv.. http://www.stoppa-storebror.se/
haha kärlekspatrullen var mitt crew fast jag hade slocknat tidigt den kvällen och var inte med :(
Allt har nåt positivt och negativt i sig som en atom
Var det nån som såg killen som flippade på bromo dragonfly första kvällen? hahalänk
// be the change you wanna see in the world
Esshå Jävla miffo asså
rök miljövänligt, rök grönt
Han förstör ju bara för alla andra som vill softa ju!
Han satt ju utanför och skrek lite då och då! helt sjuk snubbe asså! va nog jävligt tur att han fick hjälp! förutom det så verkade det rätt lungt tycker jag!
// be the change you wanna see in the world
Det där chilltältet var inte så mycket till chill tyckte jag i fredasgs kväll tror jag det var. Spelade techno/trance typ
någon som vet när bilderna på väggen kommer upp på ölandrootssidan eller någon annanstans? jag glömde fota, min!
bajsbjörn
Kärlekspatrullen, var det dem som kramade alla på väg ut från campingen? Det gjorde fan min kväll, fick världens energikick där när vi var på väg till Strawl :D
...and I'm out!
Snara: Haha sant, har själv aldrig varit i den sitsen annat än när det gäller att paxa plats!reespect: Förutom när HBO och Spermis ballade ur, grizjävlar!Chione: Japp, fast de gick runt över hela campet och kramades. Bodde med grundaren så jag fick en rejäl andel kramar!
Tack till alla som kom och gick loss med oss på stranden. Blev helt cp på lördagen men men. Hoppas ni uppskatta att höra lite dnb/dubstep mm.
peraCE
www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com
irk: Haha shiiit du lät verkligen helt flippad på lördagen. Men det var grymt drag!
killen P19 kul att man minns att du var med o cepade loss på lördagen på stranden. men jag håller med dig, det var ett jävla drag.
reespect pingisdansen togs till en helt annan nivå den kvällen (L).
När Connex Crew är i huset, herregud, FARA! Tack till alls som kom och dansade(?) med oss på stranden.
Väsby Crew! - Spana in min sida för Dubfiles DVD+CD dokumentär.
Killen; ja, fett lama! Kaspar_jag; men eller hur! DnB'n på stranden var fan sjukt najs, så jävla bra! "eehm...jag har vart och slangat bensin....gör inte det...... tjena stockholm!!! eller...gotland!!! eller varfan är jag? öland? aha, TJENA ÖLAAAND!!"
Någon som sitter på lite bilder?
Checka! www.331wernamo.com Följ @wernamo & @331wernamo på tweeter
Vi har filmat och fotat vår experience på Öland. Håll utkik någonstans i vår närhet efter detta. reespect > Det där är caught on tape dessutom. Fyfan vad vi skrattade när vi såg det. Det man inte har kvar i minnet får man ha i en kamera ey.
Väsby Crew! - Spana in min sida för Dubfiles DVD+CD dokumentär.
Danang; fan va bra! länka sen då