Men splash är väl lite utav en hiphop festival så det är klart att lineupen är bättre ur den synpunkten. Tycker roskilde har bra med hiphop ändå.. Det mesta kommer ju även till splash men roskilde har ju K'naan som för mig är en av toppbokningarna! :)
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Splash har en del rolig reggae/dancehall och feta klubbtält med djs också.. så det är inte bara hiphopen som är värd.. Men visst är det lite tråkigt att det är samtidigt som roskilde. Man får väl köra quart och hultsfred också, om man nu vill få in alla sorters musik. Solen är säkrare i södra tyskland än i roskilde dock. Det betyder en del det med. Och Splash är nice strandliv på dagarna också. I vilket fall, så syns vi utan tvekan på splash ni som drar dit. Swecampet måste bli fett i år!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
fy fan va ´sugen jag är! måste kolla upp om jag kan få ledigt från jobbet!!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
Lite Grime addat till Lineupen nu också...
"I ain't relating If I don't like it, I don't like it, that don't mean that I'm hating" - Common
Någon som har koll på hur det går till att beställa biljetter i år? Ovärt o beställa från holland eller polen. Någon som är med på att chartra en buss eller något? :D
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Wiley är ju trevlig :D
http://www.twitter.com/michaelcrackson
fan.. jag säljer typ min urf ticket!
Västkust Rockerz
vart fixar man biljett till splash? beställa från hemsidan?
överfett med snoop och redman. vart är festivalen? :D tyskland`?
Hur ska ni ta er dit? Flyg till Berlin tur och retur kostar minst 1500kr nu. Sen ska man ju ta sig till Leipzig med och tåg i Tyskland är inte det billigaste vad jag har hört.
C-Line, flyget behöver inte alls kosta så mkt... Jag och Pontus har bokat biljett till berlin. för 273pix per skalle. och resan upp lär gå på under en 500 iaf. tåget verkar dock mycket dyrt. mycket dyrare än jag minns de som sist.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Tåget är orimligt dyrt faktiskt. 280:- spänn för en enkel Berlin - Leipzig. Festivalbussen ut till festivalen brukar vara gratis dock. Men det kanske finns någon betydligt billigare buss. Dryga 20 mil borde inte vara så dyrt.
Slowo: Hittar verkligen inte någon biljett för 275kr. Har hittat ett sätt att ta mig från GBG till Berlin tur och retur för under 1000kr. Vart bokade du? Sen tycker jag som mfs. 39 Euro för tåget är för dyrt men har letat hela dagen efter bussbiljetter från Berlin till Leipzig men det är fan omöjligt.
C-Line: vi flyger från sthlm dit eftersom vui är där och ser Beastie Boys dan innan... kolla pricerunner det var där vi hittade biljetterna.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Bajs. Nu när man har fått lönen så är givetvis de biljetter jag tänkte köpa slut. Tänkte ta tåget till Köpenhamn från GBG den 3e för en hunka. Flyga därifrån till berlin och sedan tillbaka den 9e för 443kr och sedan flyga från köpenhamn till GBG för 555kr. Snart skiter jag i den här festivalen.
Era nötter. Flyg med Ryanair.com kostar totalt 583 kr för mig tur retur från gbg-berlin
Hittar inte ens Berlin i listan över de ställen man kan åka från GBG till.
nån som vet hur man kan få tag på biljetter till själva festivalen ? måste man beställa från typ danmark eller finns d nå enklare?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det känns som att de borde komma något riktigt stort släpp till. Det saknas någonting tycker jag.
det står på sidan att alla artister till huvudscenen är bokade. när det bara lite dj's kvar till tälten.
Jag vill bara sova... o spela fotboll,
Det känns fortfarande inte som en komplett festival.
typ 3-4 riktigt feta artister per dag, vad mer kan man be om? Jag undrar hur man billigast tar sig dit, jag har inte bil eller körkort.. kollade flyg på pricerunner, det kostade som fan!
Västkust Rockerz
med denna line up så kommere bli gaalet. :D räkna med mig!
jag har superkrafter
aa räkna nästan med mig med haha.. !
Västkust Rockerz
Biljetter och flyg bokat, ses där...
Biljetten bokad. En vecka kvar grabbar, sen smäller det! Hoppas jag inte träffar nån av er galna jävlar där!
I want to name my kids after people I hate, so I can beat them - and feel good about it.
nu längtar man som fan! kommer bli så nice!
alla som skriker helga ska dö! jävlar vad illa det är.
Helga är så jävla fin alltså! Stora bröst och kraftig benstomme. Dagens fråga: Vem av Snoop Dogg och Redman är mest status att dela en röka med?
Redman såklart. men spelar det nån roll mfs? vi skall göra de med dem båda!
Fan dt är inte lång tid kvar och här sitter jag utan biljett...
...Jag skojade bara!
ey robban vill va med o röka spliff med redman!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
kan man inte bara köpa biljetten utanför??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
päronpung : jo det lär man kunna. det kostar lite mer än om man bokar dock tor jag, men det är ju inte hela världen för splash är en billig festival.
köp en biljett nu mz.
Starting on monday, june 25, there will only be sold tickets on
www.kartenhaus.de ,
www.eventim.de and international pre-selling stores. There will be no more possibility to buy tickets in our online store. Because there are already sold so many tickets, we highly recommend you to buy the tickets asap on the pre-selling basis, as we can't guarantee that there will be left-over tickets sold at the festival itself.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
tjena alla som ska dit! jag har ett litet problem... är lite sent ute eftersom jag bestämde mig inatt att jag skulle åka ner och kommer att göra det helt solokvist... nu undrar jag om någon/några har lust att hooka med mig därnere så man kan tälta tillsammans? och eventuellt dricka lite öl och så? :) det här blev snarare en slags kontaktannons.
Suz : klart det finns! du var där 2005 va? såg att du var från östersund och hade mina två vänner mfs och HerrNobell i din vännerlista här på whoa...
yes det stämmer, var där 05 :) känns lite skumt att åka ner själv men jag vill fan inte missa det här.
jamen dåså, då har vi ju träffats :) nope dumt att missa. du kan få mitt nummer om du vill så kan du höra av dig när du kommer ner.
arvid va? :) tack det tar jag gärna. flyger ni ner?
mackmode
Ojoj. P-Munken liras in på en av blandskivorn nu, Beastie Boys har anlänt till Sverige, Redman har inte blivit tagit i tullen för narkotoikainnehav, packningen är nästan klar och både Berlin och Leipzig ropar efter Mr. P. Shit vilket äventyr det här blir!
nån som vet när dom öppnar campingen?
Sitter på Arlanda, anländer till Berlin snart... ska bli riktigt kul!
ok soft, syns där...förhoppningsvis
Kanske missar årets festival, om jag inte får ett anfall och hittar ett bra sätt att åka dit på (har kollat flygbiljetter men hittar inga! - iofs har jag inte kollat SAS)... MJAOO, vi ses kanske!
...Jag skojade bara!
c u @ the spot passa suutten