Re:publik i Sthlm 1-2 juni
Festivalen som ersätter Popaganda ute på universitetsområdet.
Ska bli jävligt skoj att se vad Melo och Pure P presenterar. Kaah, Hearin Aid andra höjdpunkter för oss som gillar urban.
http://festivalinfo.se/?sida=nyheter&nyhet=2303
Line up RE: PUBLIK 1 och 2 juni, 2007: Calle Real SUMO disco feat Ayesha Blindside Hofstone & Simone Moreno with Lord Frisky Kaah Moder Jords Massiva Hearin Aid Pernilla Andersson Daniel Boyacioglu Miss Li Vincent Navid Modiri och Gudarna Birgit Bidder Sofia Talvik & Sophie Rimheden Emmon The Chrysler Melo & Pure P Black Moses Supahumans Autopilot Society Ninsun Poli Midaircondo The Doits Lakitty Captain Murphy Ernesto Big Jim and the Sindies Sanne Joey Fever & the Rub-a-Dobots Lasse Lindh Dj´s: Eric Shüldt Patrick L Alda och Big Daddy Binge (Heartbeat) Toni Bassi & Boj Lucki (Rekyl)
skriv kort, helst inte alls
Kul att audiopilot spelar, rätt schyssta.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
smutt! hoppas det blir bra väder bara..
ja ifjol var det väl inte sådär supermycket sol om jag minns rätt.
simone moreno e fan värd en omväg. vad kostar kalaset?
Anima Sola
aha, det är ju överkomligt ;) läste inte övertexten.
Anima Sola
jag sörjer popaganda, men gratis är gott
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2007-05-06 10:37
Miss att ha Hoodsfred och detta samma datum.
Yes! In Concert — For the love of music
varför dog popaganda?
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
jag vill ha popaganda.
alla vill ha popaganda, det är så uppenbart
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mhmm... och kolla på banden som ska spela på denna, popaganda brukar ha bättre :(
50hertz,smk,tta och andreas trilliander var grejer det I heart popganda
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
Tråkigare lineup än vad Popaganda brukade ha, men kan tänkas att man gör ett besök där ändå. Sofia Talvik? Spammande jävel som jag aldrig tänker stödja.
afromonshora - Popaganda dog p.g.a. att arrangörerna ville ha mer betalt än studentkåren kunde / ville gå med på. Själv tycker jag fortfarande att folk som inte pluggar vid SU borde pröjsa för att få gå på festivalen eftersom det är SU-studenterna som betalar för att det ö.h.t. ska bli någonting (och därmed även står för smällen om det inte går runt). 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
dom skulle kunnat ta 20 spän eller något, dom skulle få in massor. tillbaka med popaganda, med lite inträde, bort med ny skit
Ja, det känns ju inte som att det krävs 100kr per skalle för att popaganda ska vara nöjda. Ett litet inträde för alla som inte går på SU är ngt som inte jag skulle banga på. Popaganda!!
Big up för Moder Jords Massiva :=) :) =)
Tycker nog arrangörerna har ordnat en bra lineup ändå: Blindside (om jag inte tänker på en helt annan grupp) Kaah Moder Jords Massiva Hearin Aid Black Moses Känns i mångt och mycket bättre än många av popaganda-åren. Ett gäng av de övriga på listan har väl f.ö. spelat på Popaganda för ett par år sen? Ett inträde på 50:- skulle nog bara vara gynnsamt då de snålaste popsnörena höll sig borta ;) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
bra lineup och räknar upp fyra stycken? hum okej då
nhoj - Jämfört med de flesta Popagandaåren då det varit kanske maxtre jag velat se så: Japp ;) 10-4, over...
Lägg till Pure P också, missade honom vid första kollen :) 10-4, over...
mja men allt bygger väl lite på smak, jag kommer i alla fall fortsätta grina :(
nhoj vi kan grina tillsammans
och nu är veronica maggio, ison & fille oxå klara. plus nåt till "namn" som jag glömt bort. den här festivalen har ju mer urban inriktning än propaganda, men om man ser till kvalitén på namnen tycker jag lätt att den håller samma klass.
Visste inte att det var någon dikotomi i förhållandet "urban" och "bra"... 10-4, over...
jag vet inte vad dikotomi betyder. men det kändes bara som att de som sågade line-upen var såna som inte uppskattade urban öht utan bara ville ha tillbaka fjolårets popakter.