I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-08-07 09:31

Oktoberfest 07!

någon som ska dit i år?
någon som varit där innan som kan dela med sig av erfarenheter?

..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2007-08-12 17:26
Vad fan är det då?
Jag vill ha roligt , inte trevligt

2007-08-13 20:51
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2007-08-13 20:53
Kommer Turbonegro att spela?
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2007-08-16 13:43
Jag kommer att vara där iår precis som föregående år och dess förinnan...

Några klassiska tips är:

1. Se till att äta ordentligt innan och under dagen.
2. Ha med små sedlar ( typ 10€ - ölen kostar närmare 8 € ) så att du slipper få mycket växel tillbaka. I flyllan och villan glömmer / blir folk ofta blåsta på växeln annars.
3. Vill du med ett större sällskap in i tälten på helgerna ( vardagar är oftast ok om man kommer innan 16:00 ) och få en sittplats för en längre sessions drickande, se till att vara där när de öppnar kl 9.00 på morgonen. Annars kommer du att få vänta, länge i kö utanför... ( Om ni inte har en bokning. Allt är dock fullbokat nu. )
4. Tänk på att ölen är 6%ig...
5. De röjigaste tälten är HB (Hofbraü), Hacker Zelt & Schotten Hammel
6. Det enda tältet där du kan beställa öl utan sittplats är HB.

King Schlong - Up in bitches asses like a thong...

2007-08-16 15:44
okej tack tack ska tänka på detta :)

2007-08-17 18:06
jag har tänkt åka dit i slutet av festivalen ett par dagar.
Rör inte min prilla !