I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lilly Allen inställd @ way out west

Klubb & Konserter - Festivaler

2007-08-10 13:17

Lilly Allen inställd @ way out west

på grund av en halsinefktion blir spelningen med LIlly Allen inställd och ersätts med Teddybears STHLM.

fuck.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-10 14:54
Innan du trycker skicka!
Säger du verkligen något vettigt i ditt meddelande. Det är INTE en regel på whoa att man måste skriva nåt i alla trådar man läser. Så skriv inte inlägg i stil med "Ok", "Cleant", "Ball", "Dra åt helvete", "Du suger", osv osv. Utan har du inte något vettigt att säga som tillför diskussionen något så låt bli att skriva nåt.

Personligen så blev jag lättad eftersom hon har huvudanledning till att jag ville åka dit men inte kunde. Segt för alla som faktiskt kunde dock.
Det här är väl ändå lite "old" news?

2007-08-10 22:49
Nyheten släpptes igår, så vadå old?
www.goldrush.se

2007-08-11 19:27
teddybears är ju iofs en grym ersättare :)

2007-08-12 21:01
Innan du trycker skicka!
Säger du verkligen något vettigt i ditt meddelande. Det är INTE en regel på whoa att man måste skriva nåt i alla trådar man läser. Så skriv inte inlägg i stil med "Ok", "Cleant", "Ball", "Dra åt helvete", "Du suger", osv osv. Utan har du inte något vettigt att säga som tillför diskussionen något så låt bli att skriva nåt.

det var väl vettigt med tanke på att alla inte visste det? det var information som jag ville dela med mig, sen att jag råkade slänga in ett fuck för att visa hur besviken jag var är väl inte så farligt? när jag skrev inlägget var det inte old news.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-12 21:43
Inte ett dugg besviken. Teddybears, Sovereign och Manu Chao stod för festivalens bästa konserter.

2007-08-26 16:04
ursäkta? jag är VÄLDIGT besviken. Lily Allen är en f****. Åkte typ dit för hennes skull. Och missade Kanye också, men det var mest mitt eget fel.

2007-08-30 18:49
Du kan ju inte bli besviken på henne för att hon fick halsinfektion, inte hennes fel direkt.

Idjooot
www.myspace.com/o1kdubs

2007-08-31 16:06
haha hon gick väl ut i england istället? eller hur var det...
skriv kort, helst inte alls