Jag sprang på Morgan Heritage igår. Ett tåg med starstruckhet körde in i stackars Soulable! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
HAHA fick nyss jobb som kaffe försäljare, sån här kossa som går med bjällra! verkar som om jag kommer åka dit ändå! haha see you there!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
k-2: org spelar tältscenen lördag i anslutning till prisutdelningen i en skatetävling mellan 1230-1530 står som urban playground
http://fredpajorden.com
fan åker om 5 min.... palla regnet :P
JMD, Jag Måste Dansa!
fitta! jag fick fan inte jobbet. så jävla sne på arbetsgivaren!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Åker om 5 min :D
Jag vill ha roligt , inte trevligt
Vilken dag, tid och scen är lee perry på??
Hade du orkat spendera 2min av din tid så hade du fått svaret direkt istället för 4h senare. Fredag, Tältscenen, 22.45 - 00.15
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är det bara jag som är hemma/vaken än? Tack alla som kom och dansade i stora öltältet till min selection i Torsdags kväll! Mad nice.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
Chords och Morgan heritage gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalet bra de va helt sjukt va bra dom va resten nja alborosie va skön men fan va dålig publik de va på alla spelningar asså.
Lee Perry var grymmast!!
Wisdom is wonder
Chords, Morgan Heritage, Alborosie var fan tyngast Richie Spice hade lite halvt uppträdande men älskar hans musik så heelt klart mer än godkänt. Men vart fan var alla whoare då? Jag bodde på "mini"campingen vid shellmacken!
^ Smart sagt.
alborosie och queen ifrica var grymt. Synd chezidek körde så kort ;( Var fett iaf, om man bortser från regnet och sjön man vaknade upp i på fredag morgon...
Mycket fett! Lee Perry är en favvo!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det var grymt. Men tidigare år har varit bättre.
Jag vill ha roligt , inte trevligt
Twinkle Brothers gjorde årets bästa spelning tycker jag! Ranking Joe och Burru Banton var också jävligt bra! =)
// be the change you wanna see in the world
OUUUUFF HELT TUNGT!!!! Det var jag förresten som nästan alltid stod längst fram med en barbadosflagga viftnades :D
bad minded dawg yuh gweh far wit yuh dutty ratface!
Hangaround
2008-08-10 17:16
fan vad sliten jag är, det var röj i år, är väl det alla år iofs. gillade Derek Morgan och Groundation mest, Alboroise borde ha fått köra senare.
Groundation och Alborosie var grymt men diggade även Chords-spelningen, den var riktigt mysig! Var förövrigt jag/vi som hade en gul flagga framme hela tiden. Tyvärr tror jag att någon utav oss råkade slå den i huvudet på folk under någon spelning.
Det va galet! Känner mig ganska röjd nu..
i'll make you disapear like gas in the air...
Twinkle Brothers Queens Ifrica Luciano Ranking Joe Burning Spear Dessa var höjdpunkter för mig. PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
I Am LSD!
// be the change you wanna see in the world
Cali P va fett, synd att det krockade med Burning Spear så det va ganska glest i tältet!
Alborosie, Chords, Richie Spice, Morgan Heritage, Beenie Man, Luciano. Allt var fan off the hook! Crill-Oh P25: Ah, var det du som stod bakom spakarna då? Det var grymt röjjigt haha! Stod och dansade uppe på nåt bord i över en timme. Tack själv
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Aoouf! så tunga allt folk var, Sveriges skönaste peeps samlas 1 gång varje år under 4 dagar. Det kan bara bli bra. jag älskar nog alla som var där. One love!
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Steal > Ja, jag spelade på torsdagkvällen från typ 22:30 - 01:00 mellan Queen Ifrica och Burro Banton.. Trodde fan det skulle bli en stor lergrop av öltältet, jag hade skitkul!
Queen Ifrica, Burro Banton, Richie Spice och Junior Reid var fetaste! Det enda jag har att klaga på är nog vädret, att jag aldrig lyckades komma in på campingen för att banden var slut och de sedvanliga trakasserierna från the devil in blue, annars var det fett som vanligt.T.O.K, Vybz Kartel, Mavado, Lady Saw & Junior Gong nästa år då!
-GRK fi life-
Mangen P25 TUNGA BILDER!! men ja e besviken för ja såg ingen där man såg barbadosflaggan vifta i luften bland publiken.........aaaah hahaha
bad minded dawg yuh gweh far wit yuh dutty ratface!