och på onsdag kommer jag och röjer sönder era tält tillsammans med er!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tisdag är det som gäller ju that's like.... tomorrow! :O
du är kär i mig.
Fan vad taggad man är! Tåget går om fyra timmar, bärsen har redan börjat att intas... Kommer bli underbart röjj i år igen!
all 'bout the bluntrap
höhhö... RÖJ!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ska Ankan dit? Oj oj oj, vågar man fortfarande komma? hmm.. Torsdag smäller det.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
TenFingers: ja för fan! jag ska jobba där :P
Inte som en av de dryga UNF ungdomarna va? Som tittar snett på en för att man är full och ger en "the evil eye" när man hämtar gratis kondomer?
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
TenFingers: hell no! jag jobbar två dagar bara, ska sätta upp och riva scener och i mellerdagarna på det så ska jag kröka kröka och kröka :D. och fulla människor is the shit så du kan vara lugn :D
jaaa då åker man imorgon bitti då;D;D
http://www.tweenerpie.blogspot.com
jaaa då åker man imorgon bitti då;D;D Skulle också vilja åka redan imorgon, trist att man är den enda av de jag ska dit med som har semester nu så jag får glatt vänta tills på torsdag, men som sagt, då smäller det.
MEN HOJTA PÅ MIG OM NI SER MIG! P.s bjud på bärs för jag kommer inte kunna fixa det innan jag drar.. :(
RÖJJJJJJJJ!!!!!
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
nu sticker vi, adjökens!:D
höhöh jag ankommer cirka 17 ikväll! välkomna mig med öl då.
Jag undrar över en grej, och snälla, se mig inte som någon snustorr gammal gubbe för att jag frågar det här ok ;) Jag och min kompis ska också på P&L, vi är 24 resp. 25 år och vi känner oss lastgammal! När man läser i den här tråden (och tex gästboken på P&L hemsidan, där är det bara ord som PEPP, TAGGA, ÄGA som gäller, i varje satans inlägg) så verkar det mest vara personer mellan 16-20 som ska dit, är det så, eller finns det folk som är något år äldre också? Förstå mig rätt här nu, jag tycker att det ska bli skitskoj att dra dit & festa med alla på campingen, och jag har verkligen inget emot yngre personer. Aja, vi ses på festivalen gott folk! hare grymt!
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!
Regular- Du kan vara lugn, var där förra året och det är väldigt blandat. En av de skönaste personerna jag festa med förra året var 40+ ;)
jag åker dit nu i eftermiddag
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
Höhöhö jag hade tvärkul även om jag jobbade i stort sätt hela tiden..
Haha, vem var det som gick runt och skrek i megafon om att böglyft är förbjudet?
all 'bout the bluntrap
Saigon's spelning är en stor besvikelse. Hur många låtar spelade han? 3-4 låtar fick jag det till. Betalade inte för att enbart höra ken's låtar...
Jag är heeeelt förstörd. Har haft skitroligt, men inser hur jävla bedrövliga jag och kompisarna varit. Torsdagen var lugnast, men även då var man totalt jävla smällknack. Jag har ca: 2% kvar av min röst nu också. Såg ett band och det var The Hives i ca: 3 låtar, men har sett dem live förut. Fredagen hittar min syster mig inne på festivalområdet och är helt övertygad om att jag blivit drogad. Jag vaknar på lördagen i en lägenhet jag aldrig har sett i en t-shirt (tjejmodell) som slutar strax under naveln som jag aldrig heller har sett tidigare. Då har jag och en kompis direkt innan vi går in på området shottat i oss en minttu-flaska fast vi redan är fulla eftersom vi ölat hela dagen. Lördagen var misären total då jag och en annan kompis blir kvar på Pizzerian vi åt på och köpte öl och olika shots för 1400 var. Sen har jag kommit tillbaka och somnat ovanpå vårat tält medan de andra gick på Mustasch konserten. De kommer tillbaka och hittar det ena tältet brevid oss helt uppochned och Mats tält rivet i strimlor. En kompis låg och prata med en tjej och häver ur sig "Ska vi knulla?" och hon svarar "Nej jag har mens". Då tar jag tag i hennes ena fot och vrålar "Du kan ju för fan inte åka på festival med mens, nu jävlar ska du ut" *PANG* helt störd var man.. Men vi har ju haft roligt i.a.f som fan. Blåslagen är jag också för att jag retade min bästa vän så mkt på lördagnatten att han flippa totalt och slår mig över hela kroppen och avslutar det hela med att dra mig i fötterna ur tältet och sparka mig på benen. Nej, allvarligt så funderar jag på att skjuta mig själv om jag inte hade skrattat så mkt åt det hela. Nu blir det sängen tills man är människa igen. Bästa bandet var helt klart Hanoi Rocks, sjukt jävla bra var dom.
manu chao var gaalet bra! festivalen i övrigt var varken bra eller dåligt.. något mellanting.
så, hur var Pistols??
Wisdom is wonder
Ken Ring var feeeeet! Skönt med en "vandring" genom olika skivor ;)
Jag är legendarisk
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
Manu Chao och Kapten Röd var bäst.
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Kapten Röd var bäst. Kass festival tycker jag, sjukt dålig organisation. Inge jävla vatten, halvtimmes köer för visitation och allmänt fittiga crewmembers.
du är kär i mig.
Saigon var en besvikelse ja, dock spelade han två av mina favoritlåtar så jag klagar väl inte. Men come on, några fler låtar hade han väl kunnat köra!
haha vafan saigon spelningen var ju delad me KEN ju.. och KEN var ju den större rubriken på schemat så ni får ju skylla er sjlva för att ni hade så stora förväntningar.. sjävl tyckte jag spelningen var SKITFET.. ken va ju så jävla grym sen trodde jag att de skulel bli ett jävla liv här på whoa för att Ken ropa FUCK ADAM TENSTA på scen.. men ingen verkar bry sig?
stay on your hustle.
Jo jag bryr mig och jag gillade det inte alls, helt onödigt. Men men de ken vi snackar om vad hade man förväntat sig.
dres-four: De har ju turnerat i några städer i sverige och i norge. Norge spelningen som finns ute på internet (1 vecka innan borlänge) så körde han 10 låtar, på peace and love så körde han 4 låtar.