Graffare
2007-12-26 00:29
är det inte lite väl kallt vid den årstiden? kommer det utövas konst?
They called me Mr. Glass
kan du avslöja vad planerna är? vilka hade ni tänkt er?
yeah stor från baseline! härligt! Då måste ni ju ta med lorentz+m.sakarias också
Detta är bara för bra ! stor kärlek att ni ställer upp
Dubbel V är klara.
http://www.mrofs.se
Ingen som vet om Organism 12 ska uppträda igen?
FHTEOTD kan vara det drygaste jag sett, likaså dubbel v.
urk
.
Goldrush - Alla måste få sin chans oavsett om jag gillar det eller inte. Dubbel v och FHTEOTD är inte min kopp, men det är däremot eran senaste bokning. Men självklart är det bra med blandning, även fast jag kan tycka att dessa gossar fått sina tillfällen. Detta betyder inte att jag inte uppskattar det ni gör, för det gör jag.
.
Riktigt jävla bra att ni fått dit fjärde världen, bara dom kommer dra mkt folk som fan
Damn nice boy! Verkar bli riktigt bra redan nu. FV, Organismen är helt rätt då dom är aktuella.. Ill be there!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Försök fixa Max Peezay :) De spikade akterna är feta, spec. Organismen och fjärde världen. Nice! Peace
Rapologic Rhyming And Cuttig (RRC)
Nån som har mycket koll ser jag. ;)
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
Akilla: hehe det trodde jag du hade koll på väl... men ändå så har ju inte alls fjärde världen tom samma stil som Max så..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Goldrush: Som biggie sa, Tom i fjärde världen har inte samma stil som Max. Jag menade med mitt inlägg att jag ville se Max Peezay inte Tom i fjärde världen .. så jag är inte ute och cyklar.. Men förhoppningsvis kommer han köra nån av sina nya låtar solo :) pz.
Rapologic Rhyming And Cuttig (RRC)
O shiet va nice! Afasi!... sjukt bra jam iår!..
Goldrush - Menar du alla artister nu är klara, alltså att det inte tillkommer fler. Eller att just de där tre är spikade? En hel del bra bokningar!
.
Ge mig Ken Ring , snälla. Sen gjorde det ju inget om Mofeta och Ri-fa kom till Borlänge igen..
Lindie
50 spänn, vad fan är det! sov inte på detta folk detta får inte missas
vissa kostar cash, andra kostar inget, showa... vi kan fortfarande komma ok, orkar ej detta strul hela tiden år ut och år in, kom igen nu ok!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Vad skönt att Kungen kommer!
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
Verkar soft, funderar på att dra dit. Hur fixar man förköp om man inte bor i Borlänge? Tycker dock att Organism 12 och DJ Large borde stå som första headliner ;)
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Som det ser ut nu kommer även jag att släppa min första 12" Ep på festivalen! Kolla gärna in på
myspace för mer info om den. Den kommer att inehålla en skönblandning av riktiga instrument och beats, samt gästspel av Kung Henry.
/Follow Him To the End Of the Desert
Hur ser det ut där då? hur länge håller det på, parkeringsplatser? vad är det för ställe? Lite info tack.
Can't break necks in boxes
Kommer det säljas alkohol?
whosa: Nix pix.
www.goldrush.se
Be there! =)
Håller med DUMPY cata_1- Prop Dylan står inte på agendan, man får hoppas på att nåt annat band bokar av isf, eller att han gästar med nån kollega
Missa inte detta.....
Biljetter finns o köpa genom
Johannes@goldrush.se bara slänga iväg ett mail så löser det sig
Borlängebor kan köpa hos JC på Kupolen....
www.goldrush.se
Jävligt bra akter för 50:-
DIF!
bob: tycker vi också :p
www.goldrush.se
Hehe, jag med ;D
Absolut sista akten spikad.... men den som väntade på nå gott...den.. PROP DYLAN
www.goldrush.se
Resor och förköpsbiljetter fixade! Ses där! Haha, vårat tåg ner till uppsala går först 9 på morgonen på söndagen, kommer bli en kall natt i borlänge :P
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Är der många som ska dit lr ?
Ca 500 förköpsbiljetter sålda tror jag det var sist vi kolla... (av 650 släppta) Så ja, det blir nog riktigt bra med folk
www.goldrush.se
k-2 Då är vi flera som ska spendera natten runt på borlänges gator haha, vad sägs, knäcka några bärs tillsammans?
Om ni tar med 80kr extra så får ni kanske ett rykande färskt ex av min nya 12" EP "The Marial Law Stories"(producenter: Askin & Don Mind, Gästspel av Kung Henry & Daniel Bäckman)+ musiken på bränn-cd och demon " A wolfater dies" i ett enda köp.
Skiss Omslag (HAr självklart omslaget klart men avslöjar inte för mycket hur det ser ut som slutprodukt)
Myspace (Preview)
Yupp...Sov inte på detta nu..... förköpsbiljetter fixar ni via johannes@goldrush.se eller hos JC i Borlänge (50kr) Man kan oxo betala in sig på plats (80kr)
www.goldrush.se
Kommer man in med alkohol i kroppen ?
Jag har fått ledigt från jobbet i Riksgränsen så jag kan faktikt vara med!
www.OffbeatFuckYeah.com
Lionize: Pusskalas backstage väntar
www.goldrush.se
Usch! Nej, det blir bara att dra dit, uppträda och dra tillbaks till wasabryggeriet. Vi kör ju KlubbOhm samma dag..
www.OffbeatFuckYeah.com
Nu har skivorna kommit, så mitt tidigare svaga löfte har nu blivit infriat
FHTEOD: Sicken tur ; )
www.goldrush.se