I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vilken ska man välja?!

Klubb & Konserter - Festivaler

2008-04-06 12:55

Vilken ska man välja?!

vilka feta band/artister kommer till vilka festivaler? och hur mycket kostar allt? jag har rätt bred musiksmak men jag har inte så bra koll. bangar inte på små festivaler heller

Poet

2008-04-06 12:56
Ja du kan ju börja med att berätta vad du vill se för slags musik?

At the gates kommer till Wacken iallafall.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop
http://arspedia.org/wiki/Babylon
http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb

2008-04-06 15:07
allt från blipblop till black metal och punk! wacken är ju typ bara metal så jag lär tröttna efter ett tag.. men at the gates är rätt mysigt

2008-04-09 20:26
Urkult
One chapter a day

2008-04-09 22:01
Äntligen en till som är för Urkult.
Känns dock jävligt skönt att det är en liten och anonym festival, utan massa dräggfulla whoaiter... : p
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2008-04-09 22:16
*..emelie..*

Haha iofs sant..
Det är den bästa festivalen jag varit på iallafall!! Förra året åkte vi dit på måndagen bara för att kunna insupa så mycket av lugnet som var möjligt.
One chapter a day

2008-04-10 16:29
Zoned
Ja, verkligen! Det är lätt den bästa festivalen jag vart på, den lugnaste, skönaste, mysigaste och kärleksfullaste!
När man kommer dit så är det som man fylls av kärlek & lycka! iih.
Du ska dit i år med hoppas jag? Isf borde vi dricka en öl eller fem ihop! : D

Vart bodde ni förra året?
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2008-04-10 18:00
Jo jag siktar på att åka, har varit där sen 2005 så jag vill inte bryta en god tradition :)
Jag är inte den som bangar på att dricka öl med nytt folk!
Förra året (och övriga år) har jag bott på Näsåkerscamping alltså den alldeles bakom marknadsstånden. Förra året hade vi skitmysigt camp precis vid staketet, presenning över osv..
One chapter a day

2008-04-10 18:30

nej, det är fan dumt att bryta Urkult-traditioner, det är ju nästan ett måste! Säger jag som bara vart där en gång, men jag blev så jävla förälskad i hela festivalen, stämningen och alla människor så jag har planerat att åka dit varje år tills jag dör! : D

ahh, soft! vi bodde nere vid forsen på forsrännarcampingen (eget ord kanske?). Hur underbart som helst, där borde ni bo i år! : )

2008-04-10 18:35
Ja men så blir de flesta som kommer till Urkult, till och med min farsa som inte ens lyssnar på musik gillade det..
Heh ja fast den campingen är väl mer supa/svina-område som jag fattat det? Och backen är inte att leka med hehe.. Fast det blir nog den för jag kommer inte boka campingplats tidigt iår eftersom jag inte har fått med mig nån än.
One chapter a day