I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Popaganda är tillbaka [STHLM]

Klubb & Konserter - Festivaler

2008-04-21 13:43

Popaganda är tillbaka [STHLM]

"Årets tillställning hålls 29-30 augusti och hittills är fyra artister klara: det franska schlager-EM-bidraget Sébastien Tellier, ny svenska pophoppet Joel Alme, indierockbandet Shout Out Louds och brasislianska hiphoptrion Bonde do Rol¿." / SvD.se

"Nytt för i år är att den tidigare gratisfestivalen nu kommer att ha inträde."
- Vilket väl är ytterligare ett indicie för det jag sagt tidigare år: studenterna på SU sponsrade så att det skulle bli "gratis" för alla andra. Tyvärr har ju inte SUS lärt sig utan ska köra Re:publik gratis i år igen...

10-4, over...

"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-04-21 16:56
Dålig vändning, blir antagligen ingen för mig iår isåfall.
18års gränsen var ju riktigt skön
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-22 10:43
Eftersom de nu står på egna ben (och inte har 30 000 studenters kåravgift att luta sig mot) så måste de ju dra in pengar på nåt sätt och då är väl tonåringar den enklaste målgruppen att sno pengar av? :)
Visst att ölförsäljning drar in pengar, men folk brukar ju förköra ganska rejält innan de vinglar in på festivalområdet, så det är nog inte lika lönsamt som att ta ett par hundra från veckopengen ;)

10-4, over...

2008-04-22 12:38
Jag köpte ioförsig knappt någon öl på området ändå, men det var så sjukt skönt att slippa alla fulla småungar.
Existerar Popdakar(?) fortfarande? Dom körde väl också gratis inträde och 18år?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-22 17:43
Pop Dakar är nog igång fortfarande... Verkar dock inte ha uppdaterat hemsidan än, men det dröjer nog inte länge :)

10-4, over...

2008-05-23 15:59

Åh jag måste gå då Bob Hund spelar!