Splash 2009 (önska artister och påverka biljettpriset bland annat!) Splash 2009 länken här!En rak översättning (och några egna åsikter) av kategorierna:Hur många kilometer har du till Splash? (från sthlm är det 1000 km t.ex. :)Hur lång bör festivalen vara?3 dagar - men jag kan då gå med på att betala 99 euro inkl. bokningsavgifter(?) - det valde jag iaf.2 dagar för 79 euro (inkl. bokningsavgift) räcker för migSpelar ingen roll om det är 2 eller 3 dagar, så länge programmet stämmer!(kom igen folks, ta 3 dagar! :)Vilka nationella (tysk) hiphopartister vill du se?(Ifall ni inte vill skriva nån så skriv Culcha Candela och Marsimoto för oss som vill se dom please! :)Vilka internationella hiphopartister vill du se?(A Tribe Called Quest! Dr. Dre! The Last Emperor!)Vilka europeiska hiphopartister vill du se?(Ken Ring!)Vilka reggaeartister vill du se?(Busy Signal! Elephant Man!)Vilka icke-hiphopartister vill du se?(dålig koll.. DJ Hype skrev jag iaf)De här har jag alltid velat se på Splash(Wu-Tang Clan! Strange Fruit Project! Demigodz!)Hur gammal är du?Kön?(kvinna / man)Ditt postnummerDin e-mail(Behövs för att kunna bekräfta din röst...)Se så people, påverka nu när ni faktiskt kan!Snälla, rösta på Culcha Candela på tyska kategorin.. riktigt bra grejer! :)