I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hultsfredfestivalen 09

Klubb & Konserter - Festivaler

2009-07-09 14:14
Ikväll är det LUDACRIS :D, fyfan vad det måste bli bäst! Är sjukt taggad (men äckligt trött, men det botas med cider och mat ;p).
Dropkick var bra :)
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2009-07-10 12:12
XstremAftonbladet recenserar..

Men jag tycker det var bättre än så :D. Jag hade inga förväntningar för nån hade sagt att han sög live, men det var helt underbart :)
Lil' Fate som sidekick, då vankades Growing Pains. Han körde många sköna (även om det inte blev hela låtar) och han var till och med på scen längre än vad han skulle, hela 1,25 timmar :)
Låtar (vad jag minns):
Stand Up
Get Back
Area codes
Growing Pains
Pimpin all over the world
One more drink
Money Maker
Act a fool
mm. :)
- Dexter Morgan

2009-07-10 22:10
Pimpin all over the world ar en sa javla skon lat asso.. :) tack ska lasa recensionen, aftonbladet har en vana att ge 3 + till rappare far se va dem gett nu :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-13 08:26
För tio år sedan hade jag skrattat om någon hade sagt att sommarplågan 09 skulle göras av Promoe. Jag tror att en bit av mig dog under hans spelning.
The sounds var klart bäst av det jag orkade se. Resten av tiden så satt jag och hatade på mitt camp tillsammans med en random kille jag träffade på Roskilde.

Bästa minnet är troligtvis muren vi byggde morgonen mot söndag med hjälp av ca 200 campingstolar tätt följt av tjejen i vårt camp som inte visste vad ordet intensiva betyder.

To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2009-07-13 08:52
Haha tror jag såg den muren!
Mycket fint bygge måste jag säga.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2009-07-13 21:43
Coke P23

Håller helt och hållet med dig, Röjde som fan till alla klassiker som botaniska, ja sköt palme, long arm of the law och så vidare, men rörde inte en min när den kom, blev så jävla besviken.
Can't break necks in boxes
Moderator

2009-07-14 08:39
haha nä när den kom var det dags för mera öl i mittbaren. mycket nöjd med festivalen i år bra uppstyrt numer med lätt tillgängligt till dricka och sånt inne på området.
mycket bra spelningar i år. ice cube, thåström och regina spector sticker väl ut mest. killers och dropkick imponerade inte lika mycket. fast det beror nog mer på min avhållsamhet till deras låtmaterial, dropkick har för mycket nytt skräp och killers inte tillräckligt med nått.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2009-07-14 21:02
Bara ja som diggade Yo majestys spelning eller ? hööh
Can't break necks in boxes

2009-07-14 23:26
Ice Cube levererade den tyngsta spelningen på Hultsfred.
Killers var också monster, jävlar va bra dom är live!

Sen var Baddies inne på Stora Dans festivalens höjdpunkt, 2011 står dem på Hawaii! :)
CAMPIONI!
Groupie

2009-07-15 03:18
Jag diggade Yo Majestys spelning som fan, meeen jag hade kunnat slippa toplessdansen.

Var det bara jag som såg Lucy Love? Så jävla grym!

2009-07-15 11:30
Yo! Majesty var skitgrymma :D
- Dexter Morgan

2009-07-21 12:43
Lucy Love var tung. Så jävla freaky!
CAMPIONI!