I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-07-23 20:21

Emmaboda 2009

Jaha, da ser det ut som om man ska ner till emmaboda festivalen i ar. Blir nog min forsta svenska festival pa valdigt lange.

Tankte kolla om nagon annan ska ner dit eller om ni har varit dar och skulle vilja dela med er av vad ni tycker som festivalen?

-=Lek med livet så leker livet=-

2009-07-24 16:41
Emmaboda är genombra festival! Blir tredje året i rad för mig, och jag känner att i år kommer det bli betydligt roligare. Bara det faktum att camping och festivalområde är samma sak, gör Emmaboda hur bra som helst. Sedan att det är mindre, bättre musik (mitt tycke) och roligare människor (mitt tycke), gör det hela till ett gediget val.
all 'bout the bluntrap

2009-07-26 19:27
håller med, så jävla gött att camping och scenområdet är integrerat. vilken dag åker ni ner?
tidig torsdag blir det för oss då en del inte kunnat få mer ledigt, annars hade man åkt tidigare..

i övrigt en bra festival, brett utbud av musik, allt från raised fist, boys noize till kultiration förra året t.ex.. vakterna kanske var lite påfrestande ibland men det är väl för ens egen säkerhet dom är där, eller hur..

ses på torsdag vatos!
Tu m'emmerdes!

2009-07-28 14:20
yey emmaboda :) ja drar dit imorron :)

Graffare

2009-07-28 16:55
Det blir andra gången för mig nu, sjuk stämmning förra året!
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2009-07-29 10:03
Då bär det av då

2009-08-02 16:56
Fett!

Fem underbart slitna dagar. Bra häng, bra musik.
KÖR BAAH!
spliff macht frei

2009-08-14 10:20
Har borjat aterhamta mig nu fran festivalen...Brutal full varje dag och sov aldrig langre an 3 timmar...Glomde dock kameran...Nagon som tog lite kort dom kan dela med sig av?
-=Lek med livet så leker livet=-