KaptenKrok P24 Jo, för alla andra har så bra motiveringar, "Han är ful" ,"Han är äcklig" och "kolla bara på bilden, man vill bara slå han" OSV OSV! Men givetvis är jag avundsjuk! Så avundsjuk att jag vill se horungen död!
Anna Skipper för att...för att...nej, jag får inte fram ord ens. Så jävla jobbig människa. Berättar för folk hur dom ska leva för att bli vackra och smala, men själv ser hon ut som en jävla ARGGHHHH
Jag blir ledsen.
BROCK LESNER ÄGER! VA SNACKAR DU OM
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Spyr på denna wannabe-italienaren..
Vi är överallt!
bra att marcus birro togs upp. hade helt glömt bort den idioten och smörjprataren
Awaiting Beheadment and Mutilation
Om man ska nita någon i UFC ska det vara Dana White; mannen vars mål i livet numera tycks vara att göra om UFC till wrestling. Seriöst, sluta pusha b-kändisar(TUF 10, aka 'Lets MMA'), sluta snacka skit om alla andra organisationer, visa lite respekt för bra fighters och var, på det stora hela, mindre av en blödande tjocktarm! Zlatan är överskattad. Å det värsta. Fan, jag skulle nita honom bara för att reta alla jävla Zlatan-fans där ute. Alex Fulman är inte värd att spendera en sån här chans på. Killen är känd för två saker: han gjorde vuxenmobbning till en socialt accepterad lek, och han är sveriges främste Mr Bean lookalike. Inget av det är värt uppmärksamheten han får. Han förtjänar sitt öde som en B-kolumnist i aftonbladet.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
jag wordar
Priyan. Joe Rogan fortjanar definitivt en omgang. For hans keffa humorlosa rasistiska stand up-SKIT och for att jag bara vill nita hans fula ansikte nar jag rakar bladdra i tvn och far hora orden "OBVIOUSLY FEAR IS NOT A FACTOR FOR YOU". Herregud vad denna 'man' irriterar mig.
Det finns förstås väldigt många, men spontant så är ju Fadde en ganska given (om än fantasilös) kandidat. Det finns mängder av bra skäl att slå honom sönder och samman, jag tror de flesta sansade människor i sverige kan komma på åtminstone ett var och det räcker mer än väl. Skulle Linda Rosing dyka upp mitt i allt och försöka rädda sitt ex skulle jag inte ha något emot att sopa henne också, även om jag är lite rädd att hon skulle blöda grönt frätande alienblod.
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Otroligt bra bidrag.. jag är riktigt imponerad måste jag säga!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fager Haha hur kan du vilja klubba kungen. Han är skitsöt, kolla bara in den där bilden. hahaha^^
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Ty motherfucking Pennington. "Goooooooooooooooodmorning Pennington family!" Håll käften ditt provocerande, dampiga jävla kräk.
Jag kanske är lite avundsjuk på kungen :)EmCi_Emm F21 tänkte precis lägg upp en bild på denna avskyvärda människa usch Ingen kvinna som skulle vilja golva Oprah? annars gör jag det snart :)
Slap a bitch, allways
utan tvekan!
hatar verkligen honom....
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.
Äsch Oprah är väl bra, dock pallar jag inte med folk som tror dem är oprah och misslyckas totalt...
Emci_Emm's bidrag ar klockrent. Jag hatar ocksa det dar dampiga kraket.
Producent
2009-11-13 11:29
är det så jävla svårt att skriva vem ni länkat bild på? :(
Producent
2009-11-13 13:33
Hatar även Lil wayne snubben kan inte rappa för 5öre. Sen kan jag inte fatta att så många på detta forum tycker han e bra på att rappa...dom som tycker det måste ha blivit tappad i golvet när dom föddes..killen e totalt världelös på det han gör
sen e han lika äcklig o ful som Whoopi Goldberg skulle nästa kunna tro att dom e systrar...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Producent
2009-11-13 13:44
skulle någon fråga mig hur lil wayne ser ut, skulle jag svarat "som en groda" det är på pricken ffs.
lil wayne ser ut som något från star trek
Dr. Phil... hippie i guppie kläder.
Bam magera, för att han är en jävla tönt som tror att han är skitfräck, dessutom största kuk ridaren i media.
Mikael Persbrandt.... ärligt talat, det finns en gräns för hur macho en teater kille kan vara jävla fjolla.
Rock out with your cock out!
Producent
2009-11-13 15:08
ärligt talat, det finns en gräns för hur macho en teater kille kan vara jävla fjolla. haha enligt?
Mikael Persbrandt.... ärligt talat, det finns en gräns för hur macho en teater kille kan vara jävla fjolla. Garvade som fan och kan inte annat än hålla med.
Intressepenisen hårdnar!
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Graffare
2009-11-13 16:17
Neje inte karlsson världens bästa karlsson! han e super söt!
katrin zytomierska Jag stör mej på henne, hennes åsikter, hennes röst, hennes okännsliga attityd osv osv.
http://beltontorsk.tumblr.com/
Keegan-Michael Key, who?
http://duckdown82.tumblr.com/
Producent
2009-11-13 16:56
Paolo Roberto
Är känd för att han misshandlade folk i kungsträdgården. Tog titeln "Kungen i Kungsan" fast det var någon annan som kallades för det. De startade vattenfestivalen för att få bort Paolo från Kungsträdgården. Sen när han hade blivit programledare, skådis, sosse och vad vet jag då la de ner vattenfestivalen för då har de lyckats. Sen snackar han jämnt om hur italiensk han är. Är inte han född i Sverige och har bott här hela sitt liv? Bara att hans farsa råkar vara från Napoli.
Fast han skulle nog slå ner mig.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Jag hatar också Oprah och alla oprah liknande programledare.. Dem är så fulla av skit, verkligen.. Deras livssyn/livsåskådning gör mig spyfärdig.. Hon står att pratar om att "må bra" genom att göra reklam för 154 yoga böcker och pratar sedan om kalorier varenda program när hon själv är tjock.. snacka om att skjuta sig själv med en hagelbössa i foten
Annars var Milhouse klockrent, speciellt efter att ha sett ett avsnitt i Simpsons där man ser in i framtiden hur han utvecklats till ett känslostört offer som äter anabola.
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
Om man inte raknar med politiker sa hade jag val sagt nagon lowlife. no talented luffare som typ Paris Hilton eller nagot. Och typ alla som har Robinson som "fornamn".
At the gates of Eternity...
Mitt solklara va är Rickard Olsson ( som leder "vem vet mest" och andra skitprogram). bara därför att han spelar god och en "skön kille" men igentligen är genom-ond och taskig. och gillar att få sig själv att se bra ut på andras bekostnad. han behöver en riktig örfil så han får veta hut pöjken!
mathematics!
katrin zytomierska hette hon visst, hon ska ha stryyk! hon är verkligen cp
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Anton abele. Anna anka, Jan guillo(Han är ett äckligt jävla snobbsvin som går runt i döda minkar and whatnot), 50 c o den ligan för de har satt hiphopen på sin dödsbädd.. (enligt mig.. finns dock många feta vettiga musiker där me) O massor massor mera människor::.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Efter mitt möte me Mikael persbrandth vill ja också döda han ... Sorru för dubbel
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Word på majkone , Rikard Olsson är genomond. Står och retar de deltagande för hur de uttalar vissa ord, plus att han alltid låtsas som att han vet bäst. Han får svaren och anekdoter i en öronsnäcka och låtsas som om han krossar hela Svenska Akademien i Trivial Pursuit vilken dag som helst. Sen skulle jag gärna vilja slåss med någon i Misfits också. Kanske möjligtvis Jerry Only bara för att han sjunger så jävla dåligt. Misfits är för övrigt ett utav mina favoritband, så nu slipper vi den diskussionen.
På tal om Rickard olsson. Jag gillar han faktiskt mer nu än förr. När han ledde Bingolotto var han jämt översliskig med kvinnorna som ringde in, det var jämt "puss och hej och nyp i stjärten" och andra sexrelaterade skämt.
Just nu:Carolina Gynning Allt är bara så fel med henne och varför får hon göra TV? Hon skriker ju bara.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Rikard Olsson är jue skön.. Jag älskar vem vet mest, fan mitt favoritprogram :)
Producent
2009-11-13 22:30
Jag gillar också Rickard Olsson, trots att han hånar deltagarna. Jag gillar också Peter Siepen, Thomas Di Le & Håkan Hellström. Fast jag klarar inte av Håkan Hellströms musik.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Jag hatar den talanglösa jävla haggan, jag skäms varje gång jag ser henne
KÄFT
Tanten med pattar på ryggen också. haha
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
peter jihde. david helenius eller vad han heter, det är bara två i den hög av programledare jag skulle vilja spöa på. vet inte varför jag stör mig så mycket på programledare
För då skulle jag bli bäst i världen och fråga småturkar om cigg istället för tvärtom.
9-1
lol, lycka till med det Tottenham :D.. Påtal om MMA, så gillar jag fan också Brock Lesnar lite, jag förstår att folk inte gillar han osv, men shit, han är grym, ska bli intresannt att se vem fan som kan ta han?
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Påtal om MMA, så gillar jag fan också Brock Lesnar lite, jag förstår att folk inte gillar han osv, men shit, han är grym, ska bli intresannt att se vem fan som kan ta han? Du har svaret tre inlägg över dig.
Sorry OT
Everlast Marcus Birro Wannabe italienare? hur är det möjligt? Jag skulle vilja slå Alex schulman samt hans brorsa och självklart även Lorentz i Lorentz M.Sakarias
Alla äckliga bloggare som fick två helsidor i Aftonbladet idag. Hatar hela högen av de där låtsas kändisarna.
Att han inte fick stryk i Farmen övergår mitt förstånd.
Motiveringar:
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
finns så många
Moderator
2009-11-14 23:21
Haha Sebastian Dawkins som Refused länka hade man ju helt glömt av som tur var, vilken jävla människa asså.. Själv kommer jag nog inte på någon såhär direkt.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Word på Philip, dom tror att dom är så jävla bra...
Pernilla wahlgren, fyfan och hennes son också.