Favete Linguis Gangbängerz Westra Aros info m.m låtar västerås rap
söker information och låtar om de gamla rap grupperna Gangbängerz Westra Aros Favete Linguis rap grupper från västerås hör gärna av er till mig eller skriv här mvh Kristoffer li (Inlägget ändrat av mfs 2012-05-02 08:39:41)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gangbängerz = Fronda och Hamish från Karlstad. Släppte en fyra spårs netplay. Det finns en till låt som kom med på brännskivan man fick om man förhandsbeställde släppet, som först skulle komma på cd.
Redline!
oki du har ej dom låtarna elle vet vart man kan få tag på hitta ej netplayet elle någon av låtarna !!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har de på en CD någonstans men det hjälper inte dig tyvärr.
Redline!
oki du vet ej om du kan kolla elle bränna dom och sicka till mig elle sicka på msn om du vill ha kash för besväret kan de lösas
Finns de ingen som vet något om gammla rap grupperna från västerås behöver hjälp
d6aa, var väl en västeråsgrupp om jag minns rätt.
Allt har nåt positivt och negativt i sig som en atom
När vi ändå snackar apor och Västerås-rap: Om någon har "I väntan på ett mirakel" med Demontraktor -holla back!
There's three things that keep me from being a Nazi/ I'm black, a fag, and my dad's Liberace!
aaa jag har i väntan på mirakel
Var ett tag sedan, men tror det ligger till så här: Westra Aros var väl först och tror Kattla och nån till var med där, kanske att det var Shere Kan (stavning?) Sedan bildades D6aa, med Fronda, Ebola, Kenta Kuk, Idérik och...? Ur d6aa kom lite undergrupperingar, såsom Favete (fronda och Kenta) sedan EFterblivna med Fronda och Ebola och Gruppterpi, minns inte vilka som var med där dock. Och käp och Fronda gjorde väl också något ihop, tror det var kamphundar... ja, det var en jävla massa grupper där, minns inte alla
Unikum är den sista apan, och enligt mig den bästa.
There's three things that keep me from being a Nazi/ I'm black, a fag, and my dad's Liberace!
alla i d6aa va grymma och de relaterade grupp projekt de hade behöver hjälp någon som vet något tacksam för alla svar
hallå alla hiphopre någon som vet jalla hör av er någon borde sitta på gammalt sök och lite tacksam för alla svar peace
Westra Aros var väl först och tror Kattla och nån till var med där Ebola var även han med i Westra Aros.
Jag ska ha en hel drös med gamla låtar, allt ifrån EF's Players och Pimpar skiva, till gamla låtar med Westra Aros och Favete.
Ska se om jag kan finna dessa.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
allt finns på nätet, dom va sköna, fronda har spårat ur helt och är värde, kattla va alltid lika soft
Söker förresten själv "Uppsalas värstingar" med Westra Aros.
Insåg att Uppsalas Värstingar egentligen är Westraaros Stormtrupp.
yo yo vi struntar i gängbangerz nu undrar om grupperna Tetra Paak (från västerås) likaså Wester aros (Wester Aroz ) från västerås vet ej stavning men leta låtar med dessa 2 grupper tacksam om någon sitter på låtar elle vet något vet bara att wester aroz släppte ett tape med organism 12 ch motorisk afasi holla back mvh Kristoffer Li
Westra Aros har jag några låtar med. Det Bästa Av Oss tillexempel.
oki vad är de för låtar dede P19 du har med dom mer än de bästa av oss de är nog den låten som är lätast hitta
Det är nog enda då.. Men har: Efterblivna - Hur Många År Har Du I Fickan Efterblivna - Vi Är Dom Demontraktor - I Väntan På Ett Mirakel Samt Kattla - Anti-Alt EP:n. Detta är väll det jag har som är mest rare. Inte bara från aros dock..
du har inget från wester aroz de är bra bäst av oss elle dom gjorde ett tape med organism 12 och afish vet du något om de
dede: Kattla - Anti-Alt skulle va soft om du kunde slänga upp den kristoffer_li: nej de gjorde inte något tape, utan som sagt bara den låten, de bästa av oss
Tror jag begår regelbrott om jag gör det :P
Men hallå Kattla håller ju inte på med musik längre
Och? Det är ändå upphovsrättsskyddat. Det är som att säga att man får fildela Elvis grejor bara för han är död ju ;)
Jo men Elvis grejer tjänar ju folk pengar på fortfarande...ingen tjänar pengar på Kattlas gamla grejer? Aja skitsamma
Om du har källa på det kan jag göra det ;)
Ni får gärna deala musik till varandra men inte öppet här i trådarna. Men Whoa uppmanar inte till olaglig aktivitet.
SIMPO P20 alla ni i denna grupp lyssna inte på va han skriver och säger han bara snckar skit och låvar saker han inte håller så VARNING ALLA skriv inget till SIMPO P20 HAN BARA LJUGER
alla andra i denna grupp som är seriösa skriv till mig om du verkligen vet något elle har info trött på alla som bara snackar och säger dom har låtar och shit men sen bara komer de fram att de ljuger BIG UP TILL ALLA SOM HJÄLPT TILL
HAllå alla softa peps lever gruppen vidare elle har alla folk get upp finns nog inga låtar med wester aroz och tetra paak att få tag på om inte fronda och kenta k har låtar varför skulle någon annan ha bless and peace
Skivsamlare
2011-04-18 18:19
Bra att du insett detta. Betyder det att du kommer sluta spamma?
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
wester aroz elle tetra paak va ett tag sen ingen som sitter på gammla tapes elle låtar