I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Håller på letar ihjäl mig..

Svensk Hiphop - Request / Önska

2013-07-17 21:39

Håller på letar ihjäl mig..

Hej! Jag kom helt plötsligt på och tänka på en "låt" som vi lyssnade på för ca 12-13 år sedan. Det enda jag minns ifrån den är att det var riktigt dåligt inspelat och jag vill minnas att det nämns mobbade barn med automatvapen.
Låten är som jag minns det riktigt oseriös.

Finns det någon snäll själ här med ett superminne från dåliga låtar som minns den här låten?

Groupie

2013-07-18 17:38
Kan det möjligtvis vara en låt från gruppen Mobbade barn med automatvapen eftersom det nämns just mobbade barn med automatvapen?

2013-07-18 18:57
Jag misstänkte det först jag med, men efter har kollat igenom det jag tror var det mesta med MBMA och inte hittade något så är jag lite osäker. Kanske bara var en diss mot MBMA?

2013-07-19 00:57
Minns du mer segment från låten? Skriv verkligen allt du kommer ihåg.

2013-07-20 18:48
Nä jag tror inte det, bara att killen som "sjunger" lät lite efterbliven..

2013-07-22 20:04
kommer ihåg en diss mot mbma från kazaa/napster tiden. eller att det skulle föreställa att det va dom. minns ej vad den hette eller men minns lite små grann.

"hej jag heter johan, jag är faktiskt en knarkare när jag går på toan.
kastar stenar mot ditt huvve sen får du gå till toaletten och plocka bort den med, en handuk. sätt dig på min buk jag är faktiskt bög...
mbma vi cuttar er fett, ey ey dissade er fett på ztv..."

nått sånt

2013-07-22 20:18
jimmylov skrev:
Nä jag tror inte det, bara att killen som "sjunger" lät lite efterbliven..

Låter ju som "Du tror du är så yäääääääääääääääää men du är lite mera äääääääääääääh"
Kan det vara den?

2013-07-25 23:30
Exakt Farmer!! Det där kände jag igen väldigt väl! Undra bara vad den heter.. Var ju ett tag sedan Napster lade ner.