dejvz - De största uppförsbackarna i livet.... 

Nåja, testvers.. jag är ganska nöjd med den..    Kalla det nedskräpning , kalla det vad ni vill..  Jag rensar mig själv från överblivna tankar & sånt ..    Klicka här...    Klicka här...    Och som vanligt texten här nedan....     hans liv här på jorden är en förberedelse för döden-  lever enligt sin egna tro med överseende för ödet-  hela hans liv är förstört, men går alltid att ta igen-  komma sig upp på benen igen med en framtid att va skribent-  skriva ut känslor på papper och formge dom med ord-  så dom delvis lämnar kroppen som omges av deppression-  För han blev lämnad av alla som betydde nåt för han-  och dom bara skyllde på massa bekymmer som inte fanns-  hans välstånd försvann och han brydde sig inte längre-  om någon, han blev hatad för han tyckte sig inte ha vänner-  en ensamvarg som självständigt kämpar sig genom livet-  mot oddsen som är väldigt keffa me han hela tiden-  ingen att vända sig till, han är själv mot hela jorden-  Klarar han av det? Kanske väljer bort flera ord här-  Han skrev texten här i tredjepersonsprespektiv-  och allt han skrivit här handlar egentligen om mitt liv!-  

? _ ¦ _ ¦   ?  tjobre jag är abo! ABO! 

|