dejvz - En liten pojke... 

Vet inte varför, men jag fick lust att lägga upp denna, den é rätt gammal.. Beatet vet jag inte vem som gjort, men skönt som tusan är det iaf! Props till skaparen    Hmm, ge kritik o bajs om ni vill        tihitihitihitihitihi    puss        En ensam liten pojke sitter hemma och tänker-  han har ingen att vara med och själen den värker-  från såren han fått - när åren har gått-  han har blivit retad utan att egentligen gjort nåt!-  Han ställer sig frågan: Varför just jag?-  I hans tankar finns bara tomhet och hat kvar-  han vill utplåna de, de som gjort dethär-  Men han vet inte hur han ska klara av dethär-  hans själ är märkt av ovetande små pojkar-  han har blivit ofredad av så många-  som inte vet vad de orsakar-  små pojkar som han blir ofta mordgalna-  eller psykiskt sjuka, men han blev ingetdera-  hans enda tanke var: Jag orkar inte mera-  han tänker lite till, på hur det var i skolan-  alla måste tänka efter så mobbing inte frodas-  De tänker inte efter när dem delar ut skällsord-  bägaren rann över och pojken begick självmord-  

? _ ¦ _ ¦   ?  tjobre jag är abo! ABO! 

|