GrevenafKalbo & Jotohananen - Vi är rimmande bitches på playade beats.mp3
Yo! Jag och Stefan kirrade ännu en session idag.
Adress: http://www.speedyshare.com/238647183.html
Länk: LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNJK!!!!
Text:
GrevenAfKarlbo: jag är nochalant som en våldtäkts man som rullarfram som en pansarvagn för du vet inte vem för du vet inte vad? Jag har knullat med halva stan aa shit jag är Greven Af karlbo och om du battlar mig, ja.,då du får skador Hur jag är? Jag kan säga kort sagt: jag är soft, tight, softast och våldsam! Jag är Lowass! Och jag kickar det bättre, och när jag spottar rader får du rimmen på käften! För jag rimmar det bättre, är en rimmanist... Du blir bättre dagen som jag heter Inga-Lill eller tingeling... Eller Peter Pan... Men Stefan Backlund det heter jag så du får skylla dig själv, du får springa min vän. Och att "du är kass" är mitt segertal. Jotohananen: Jag vet inte vad, Vad! Men jag rappar bra, bra! och så kapar jag din tunga för att ge dig avsmak! Men det är en bra sak, för att kan du inte prata slipper du de pinsamheter med din far på AA! Ha! Det är jag igen... Jotohananen, är även känd som galningen med det fetaste flytet på denna jord, och jag kommer studsa fram som med Le Parkour! När ni sitter i er säng och kollar homoporr börjar era kukar pulsa med ert blodomlopp. ...jag vet inte riktigt varför som jag sa det där. Vill nog bara ha det sagt att du är galet fag! Jag är galet straight som ett vanligt streck och om du har en brud är det bra för dig. Aaargh! Jag är aggressiv! Men jag hade varit tyst om du vart attraktiv!
Konstruktiv kritik och kommentarer är välkomna :D
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|