Infinite struggle - Kom tillbaka Shue reccade en gammal text ja hade som låg o skräpat i några månader. O hade inget o göra men men hoppas den gillas ge gärna kritik vad som kan bättras osvpz homiesLänk till http://www.myspace.com/infinitestruggle1Textförlåt min baby för jag har sårat digförlåter du mig? älskar du fortfarande mig?du är i min tankar o mina drömmaratt ha dig igen det är allt jag önskardu är mitt allt du är min prinsessahur underbar du är går ej o berättamen har svårt för o visa mina känsloro förlåt för ditt hjärta fick ett djupt sårmen jag lovar att jag ska göra dig gladnatt som dag baby för alltid du o jagför varje gång du gråter så gör de ontja andas tungt o får aldrig en blund ja vill träffa dig men kan inte resa men jag försöker de ska du alltid vetajag håller ett foto just nu på oss tvåjag älskar dig hoppas du ska förståreffjag har inte lätt med o börja gråtaja har oxå känslor kan du förlåta?ja vill ha dig tillbaka dig igenjag vill vara mer än bara en bästa vänha dig i min närhet varje minuthela min värld skulle rasa om de tog slutälskar ha ditt huvud ner i mitt knäkänna ditt hår pussa din kind o va kärse dina ögon glittra höra ditt skrattjag älskar alla minnen som vi 2 haftnär man ligger på gräset med en filtligger med min kind imot din kindjust nu vill ja bara kyssa dina läpparvill du inte nu älskling så kan ja väntadu är mitt allt så snälla ta min handsläpper sen aldrig dig ur min famn