Infinite struggle - allting rasa shue har gjort ny låt i natt. skrev texten o spelade in.. skriv gärna kritik om flow inlevelse osvLänk till http://www.myspace.com/infinitestruggle1börja med bråk lite över telefonde blev nåt stort vi började glida i fråndu slutade skriva du ville knappt mer pratadu gillade en annan min värld börja rasajag andas o de gör ont i hela mitt bröstförsöker se frammåt men ser ingen tröstför jag älskar dig hoppas du ska förståja håller din hand vill inte säga hejdåför du är de vackraste i hela mitt livför utan dig så finns de ingen framtiddu lyser upp allt du gör mig alltid gladmen utan dig gumman så är jag bara svago jakänner inga andetag bara för att jagklarar mig inte utan dig gumman en endaste dagför ja såg oss tillsamans o vi hade barnjag var lycklig men har nu inget kvarförlåt för att jag var den som ja nu var ja sitter o gråter o tårar blir till ett havför mina 3 ord kommer vara för evigtbara till dig hoppas att du vet om detför ja är en stjärna ja är där för alltiden ängel som är me på din livs vandring vill inte förlora de ja aldrig haften kärlek känslor me nu mår man kasto vill se när du sover o se när du vaknarvill bara ge dig en massa pussar och kramarmen fantasin blir inte nån verklighetjag orkar inte med mer o det vet du mede har varit så mycke skit nu på senastär för mycke för ja ska klara de här ja