RK - Positiva Vibbar
Tjena, nu är jag ute med en helt ny låt, helt nytt sound som jag aldrig har kört förr just därför behöver jag all kritik som finns! både negativ och positiv, inte bara "fan vad bra" utan ge mig även anledning varför den är bra, varför den är dålig :)
allt kommer fastna!
Länk till http://www.speedyshare.com/534808263.html
Beat: Sean Divine Mix: J.L Vers&Reff: RK Text: RK
Texten:
kommer hem från skolan stannar upp och kollar till hämtar nyckeln låser upp jag är hungrig käkar va ja vill ja sätter på en film den suger ganska hårt så ja vänder om pluggar i mp3n och jag somnar på en kvart jag va uppe ganska länge så jag låter dagen bli till natt (dagen bli till natt) men jag vet jag måste ändra min rutin för detta funkar inte längre mina vänner backar alltid vad jag känner tänker massa baner men jag måste tänka på mitt mål saker som försvinner utan någon punkt eller utgångsår kommer ni förstå ifall jag säger jag blir arton år i år ( jag säger jag blir arton år i år)
gud brukar fråga vill du lyckas i ditt liv? jag svarar ja det vill jag jag vill lyckas med mitt framtida liv han säger ja du borde satsa mera på en framtid din ungdom e skit du kastar bara bort ditt liv jag säger ja jag vet men jag orkar inte bry mig mer jag kommer lova dig min framtid kommer vara allt ja har jag springer till den dan då det kommer vara du och jag gud och jag vandrar hand i hand tills vi skiljer åt
andra versen brukar tänka snart e låten slut jag menar låten kan väl inte vara slut (inte vara slut) för att låten ska ta slut måste den få hitta ut men om robin rappar länge kan den aldrig få ett slut jag säger till mig är det värt att vänta på nått men jag säger ja det är det för jag väntar alltid på nåt bra jag knatar bara runt o jag älskar denna stund papper plus en penna detta är min framtida grund
gud brukar fråga vill du lyckas i ditt liv....
(gud och jag vandrar hand i hand tills vi skiljer åt)
gud brukar fråga vill du lyckas i ditt liv...
hoppas ni diggar, peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|