RK - Hatar alla hatare (med Contra)
Shou, en ny skrytlåt är här, denna är feeeeeet så hoppas ni diggar!
kommentera nu era fuckers, visa whoa !
TANKA HÄR!!!!! TANKA HÄR!!!!! TANKA HÄR!!!!!
Upplägg:
Beat: misterKA Mix: tMy/Contra (tMy mixa mina verser) Vers1&2: RK Reff: Contra
text:
du hatare, du hatar för att du är avundsjuk, om till umeå och möt mig, du kommer få smaka kuk, jag är fetare än er, behöver inte bevisa nåt, fuck alla hatare, ni kommer alltid va på sidan om,
kommer aldrig backa mina steg ja knatar fram, ropa på mitt namn kommer ska vi slåss man mot man när du säger RK blir det BRÄNN BÅL TÄND PÅ när du säger jag är KÄND DÅ jag hatar alla fitter som skriker och gormar, dom lever på låtsas dom runkar o bråttas, jag stångar mig fram, ärliget i mitt öga, du kan ingenting, jag hatar er bögar. testat för mycket, jag spränger de gränser bestämmer att jag skiter i vad som än händer, jag känner att hatet växer för mycket, jag pallante trycket att vara helt nykter jag sjunker i värdet men skiter i det, jag är grabben som lever på snesteg jag vet, avslutningsvis blir det botten till zutt sättet som jag älskar att driva min luft,
du hatare, du hatar för att du är avundsjuk, kom till umeå och möt mig, du kommer få smaka kuk, jag är fetare än er, behöver inte bevisa nåt, fuck alla hatare, ni kommer alltid va på sidan om,
min musik pumpas i ditt rum dagligen, bajtar du mina rader är det här varningen, så du borde ta ett steg bak för ditt eget bästa jag står längst fra m kollar bak på dom sämsta, jag längtar till tiden du blir överkörd, att du skriver till mig är helt meningslöst, jag hoppas du dör för att slippa skiten, dagligen skriver du saker om livet jag pallante skiten jag pallante stilen, du kväver med spriten jag hatar publiken jag vill aldrig stå på scen för jag hatar de gör musiken för mig själv, så jag skiter i er vill ni höra mig så räcker jag mitten fingret kan ni fatta snorungar frästar som spriten jag testa som liten jag frästar vårt barn hata på mig för jag kommer, alltid tillbaks!
(Inlägget ändrat av luthgr3n 2009-05-22 17:57:45)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|