J.L feat Iffectz - Nu är jag hemma igen
Idag har det varit en sån där dag då man bara måste spela in en låt men man har däremot inte tid att göra nått vettigt av det hehe! Tror det tog 20-30min att spela in den här låten!
Hoppas det diggas ändå!
Vers1: J.L Reff: Iffectz Vers2: J.L
Mix: J.L
LÄNKEN!!!
Vers1: Samma kille som för flera år sen. Har jag alltid varit, Men vill ändå vara den. Som vill leva ett liv, Som inte är så fartfyllt. Ta mig ut, Kunna andas in lite frisk luft. Inga cigaretter, Eller gräs lite mera cash på min bank. Rullar fram, Med humöret i topp äntligen råd att försörja. Min flickvän som hade börjat tröttna På Socialbidrag, Varje dag var ett slag. Hade inte ens tid, Att dra mina andetag. Hände alltid samma sak, aldrig var det lugnt. Ändå är jag en person, Som måste tänka till en stund. Och alltid flyga runt, även fast jag är less. Helt död, Ändå rappar jag en text. För musiken är mitt allt, Men tiden är mer. Jag har tagit mig långt, Och ska aldrig kolla ner NER.
Reff: Nu ska jag chilla en stund, Och ta mig hem igen. Jag ska chilla och ta det lugnt, När jag är hemma igen. Dags att lämna skiten, Snart är jag hemma igen. Fokusera på beatet, Jag är nu hemma igen,
Vers2: vem trodde egentligen, Att jag skulle rappa. När jag redan vid barnsben, pratade med talfel. Men som man brukar säga, Man måste kämpa på. Och ni hör att jag kämpat, När ni hör denna låt. Jag viste mina fel, Men var crazy ändå. Fanns inte en jävel, Som jag inte ville slå. Jag flytta från min hjärna, Levde va kalla livet. Men upptäckte snabbt, Att jag inte hade tiden. Jag måste ta mig hem, Lugna ner mig bara chilla. Fram med ett papper, Och kanske börja rimma. Packar min väska, Med skiten som ska bort. Slänger den i älven, Nu ska alting bli soft. Jag vänder mig om, Kollar upp andas in. Jag njuter av cashen som jag får ifrån stim. Jag har tagit mig hem, Och här ska jag stanna. Jag ska se till, Att jag aldrig mer ska falla.
You don't know what you got, until you lose it.
|