vikkO vs Profile (10 rader, Svenska) -vikkObländar profile med slag från stulna silver skedaroch du är som lustigahuset för sjuk att reflekteraoch när vikko kliver in så exploderar termometernför jag vet att jag är den som intresserar verklighetenjag räknar dock inte med att möta något underverkmen snart känner du dig misslyckad som tjejer under värkchillar me snövit och sju pundare i en LSD vardagmen du med tjocka fjortisar me själv respekt saknaddu saknar underlag och relaterar till nå stads delarmedans jag är kung reflekterad i all mass media - Profile Det enda som aldrig kommer reflektera är din spegebild Och dina rader är nästan lika dödilga som ditt eget livSkapar pengar som manshora men är sjukt fittigDu är som sex & the city, SEX and the CITYEller så är du en Transa som lever på suga kukarJag njuter av brudar och allt man inte hör är din tystnadMen min kompis som är lat och kallas NoodlestyleKommer skjuta iväg dig snabbt,precis som FugelsangNär du snackar om Snövit och blir Påsatt av 7 pundareSå kan jag förstå att du saknar stadsdelar jävla luffareFörst till 7Peace