I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Angel Freebeat

Vår Hiphop - Beats

2006-10-29 02:08

Angel Freebeat

Kommentarer kritik.

Lekte runt lite med eq den här gången, så det är lite mer djup i den. Fast det är ett jävla brus på den nu som jag inte får bort utan att det låter som man står utanför en klubb och lyssnar, om ni fattar. Kan nån hjälpa?

Här.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-29 02:11
är det meningen att trummorna ska ligga off beat här och var?
det var sjukt störande iallfall.

tycker det är kul att det går i 6/8.

2006-10-29 02:19
ja precis det är meningen. Min stil liksom, abstrakt n shit :P

Hehe nej men det är inte helt klart än upptäckte det faktiskt inte förän du sa det. Men klockan är tjugo över 2 så jag är ursäktad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-29 02:48
Aight, ska prova lägga om trummorna då. Men alltså det störiga är att hihaten är ifrån samplingarna så det bidrar ju som fan till att det låter helt off. Hur fixar med det? Kan man filtrera bort det på nått sätt?

2006-10-29 02:53
Jo men alltså hihatsen går också offbeat i vissa klippningar... men aja ska göra det imorrn. pallar fan inte nu

2007-11-24 14:40

beatet var fett skönt men vad sjunger den där tjejen?