I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kaggen Prodd - Gyllene Tider - Tycker om när du... (Freebeat)

Vår Hiphop - Beats

2007-01-30 18:32
allt va skönt i det men diggar inte "rösten" i den :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-30 18:40
Kaggen, om du planerar liksom att etablera dig ett namn kanske det är roligare att vara känd som killen som droppade ett beat om halvåret men att det var övergrymt, än killen som bara tog en massa nya kända poplåtar, pitchade och la trummor på.

2007-01-30 20:53
man tar illa upp när sånt här finns för "folk" verkar ju gilla det. och det är ju helt fel bara. visst du är säkert en hyvens kille men gör inte så här det är bara fel, verkligen fel. att ens göra något sånt här? finns ju hur mycket som helst man kan sampla om man nu vill göra ett beat, gräv för baskarns!!! spelar väl ingen roll om det är free eller hur länge sen du gjorde det, man samplar inte det helt enkelt så är det bara.

men alla har ju olika syn på saker och ting, säger bara min och säkerligen en hel del andras åsikt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-30 21:03
fett kaggen :)

Groupie

2007-01-30 21:06
kaggen
skön den asma dissen
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2007-01-30 21:09
asså varför så mkt tjafs om ett beat? asså vafan de finns folk som gillar lr inte lr hur?
--

~SlCrew~

2007-01-30 21:19
Lepra

hahahahahha!

Groupie

2007-01-30 21:22
Orkhz P19

ja det var jätte kul, ha ha ha haha

2007-01-30 21:51
Yeah folk kanske gillar men de gillar ju bara för att de gillar samplen liksom...

2007-01-30 22:05
det gör bara så ont i mitt feta grishjärta när jag hör sånt här, det är allt. måste få ut min smärta

2007-01-30 22:16

Aight Riktigt nice beat !

www.myspace.com/norliekkv
www.myspace.com/kkv
www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv
Moderator

2007-01-30 22:28
Detta kan man göra nå kul av:)
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu

2007-01-30 23:47
Detta va nice Kaggen.. assoft.. fan keep up the good work mannen! Peace
--Hallbäck is back up in this MuthaFuckah--

2007-01-31 00:50

riktigt bra gjort kaggen keep it up

Jag Valde Stil & Klass Framför Weed & Hasch

2007-01-31 01:25
obz: vad exakt är det han gjort bra? Trummorna eller? för det är knappt nåt annat han gjort...

2007-01-31 05:16
Mange? ehh va? jag har inte diskuterat några brister. Bara påpekat att han inte gjort nånting annat än att klippt upp den och pitchat den och lagt på trummor och det förjtänar han propps för? Det är detta som gör whoa kefft.

2007-01-31 10:56
AHAHAHA *WAKE UP CALL*

2007-01-31 10:57
.... ett tips är att lägga produktionen på hyllan..

2007-01-31 13:30
hahaha ett skämt elller?

fyfan..

2007-01-31 15:19

Tugnt Kagg:D Mera vill vi ha:D

Kärlek & respekt

2007-01-31 17:51

Hahaha måste bara garva åt alla stackare som gnäller på detta beatet. Vem fan är ni att säga vad som är hiphop eller inte? " jag lyssnar bara på YO gangsta shit underground muthafucking real thug du får inte sampla sånt här då är du inte hiphop enligt mina låtsaskompisar i USA". Det är ju fan synd om er fecking jokes.

2007-01-31 17:53

Hehejapp P18

om du menar vad man "får" sampla och inte "får" så säger jag bara, sunt förnuft.. puss

www.tbonebeats.com

2007-01-31 17:56
säger exakt som yoni...

+ det gör ont i mitt snurriga hästhuvud..
www.tbonebeats.com

2007-01-31 18:08
sam1 P23

om du Inte hade tyckt detta va bra, hade du ändå sagt att det va bra ?
vad har det att göra med om det är hiphop eller inte ? detta sög kraftigt och kan inte förstå responsen han har fått!

garva på bara.

2007-01-31 18:23
Hehejapp P18

man FÅR väl sampla vad man vill, men man vill ju inbte sampla något alla vet vad det är för något.

och om man gör det så som kaggen gjort nu, så simpelt och tråkigt gjort gör det hela tråkigare

jag säger vad JAG tycker! sen får väl resten av världen tycka vad dom vill. men jag lär ju också få tycka

2007-01-31 18:29

Hahaha måste bara garva åt alla stackare som gnäller på detta beatet. Vem fan är ni att säga vad som är hiphop eller inte? " jag lyssnar bara på YO gangsta shit underground muthafucking real thug du får inte sampla sånt här då är du inte hiphop enligt mina låtsaskompisar i USA". Det är ju fan synd om er fecking jokes.

Asså, idioter som inte tänker själva är nåt av det som gör mig mest irriterad i hela världen. DET HANDLAR INTE OM VAD SOM ÄR HIPHOP ELLER INTE. Det handlar om att han tagit en känd hitlåt och bara pichat och lagt på trummor och kallar det SITT VERK och HAN ska få propps för det?! Mannen, Vem som fucking helst som kan lite om musik kan göra ett exakt likadant beat. Snubben har itne ens lagt på en egen basslinga eller nånting. Gillar ni hans trummor visst, ge han propps för det, men beatet ska han inte ha ett skit för...

2007-01-31 18:36
fett hiphop.. *err*
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol

2007-01-31 18:40

best of smurfhits 2007

2007-01-31 19:33
Kaggen skojar du nu????? haha u waak men men d går..
Groupie

2007-01-31 19:38
men tönt

2007-01-31 21:11
Hehejapp P18

jag klagar när folk samplar right here waiting for you och jag klagar nu. för jag tycker inte att man får sampla sånt här, men hej jag är ju ingen som sätter regler

2007-01-31 21:17
hahahahaha äre beef eller?

Jag säger inte: Åh, vilket fett beat jag har gjort. bla bla bla ge mej creds...

utan jag har bara gjort själva grundlåten rappvänlig....
Sen om folk inte kan förstå det är det väldigt synd om dom!

Kan ni sluta tjaffsa i tråden är ni snälla?
det är faktiskt inte så svårt o bara skriva i g-böckerna......

2007-01-31 21:17
utan jag har bara gjort själva grundlåten rappvänlig...

Fattar ni? era dumma jävlar....

2007-01-31 21:18
utan jag har bara gjort själva grundlåten rappvänlig...

jag var bar tvungen o säga en gång till för alla idioter som finns

2007-01-31 21:27
FAN VA JAG HATAR WHOA IBLAND ASSÅ!

Finns så många dryga jävlar som tror att dom är bäst i världen. Så jävla tråkigt. så sug kuk alla jävla hatare och alla dryga jävlar. Pallar inte rabbla upp namn...

Jag kan ta kritik. det är jag väldigt bra på. men att folk ska DRYGA sej o spela allan ballan är en annan femma

Sug kuk för tillfället era jävla horungar.

2007-01-31 21:28
Du måste fan vara psykiskt störd eller något

2007-01-31 21:30
Du måste fan bara ta o suga kuk eller nått? Dryga jävel

2007-01-31 21:31

Jag har aldrig uppskattat kukar

2007-01-31 21:32
Nej, skulle jag inte heller göra med din size. ^^

Tagga här ifrån

2007-01-31 21:34
Skulle uppskatta om du slutar titta på min *** i smyg

2007-01-31 21:37
hahaha... Tänker inte slösa tid på dej nå mer, mr unknown.

tagga härifrån

2007-01-31 22:08
Woow här var det hett, både ett bråk och kuk på samma gång^^
Hehe, nämen, beatet var rätt soft, dock så var det mest bara, no offence, men ett beat en fjortis skulle kickat på, gillade inte rösten...

Sen så kunde du tagit bort det ljudet i bakgrunden, violinen eller vad det nu var, gillar bara det ljudet i originalet, men annars så rätt soft, you is da man!^^

2007-01-31 22:31
PrinsMio P21

Asså, idioter som inte tänker själva är nåt av det som gör mig mest irriterad i hela världen.

öhhh ok? Vad vill du ha sagt med den meningen? På vilket sätt tänker jag inte själv eller syftar du helt enkelt på kaggens val av sampling?
Blir lite förvirrad bara, du får ta och fundera och sedan fundera en gång till sen kan du återkomma.

2007-02-01 00:22
Sam1: Jag menar att (utan att fundera) ge propps för det här beatet är rätt idiotiskt. Snubben har knappt gjort nånting och ni bah" Ohh vilket bra beat du har gjort". Liksom vad? Snubben har inte ens lagt en basslinga.

Sen kommer du helt förvirrad och påstår att folk dissar beatet för att det inte skulle vara "hiphop". Grejen jag "dissar" är att snubben inte gjort nåt speciellt med samplingen, inte klippt den speciellt eller lagt till nåt eget på det förutom trummor och sen vill att folk ska skriva vad dem tycker? Det finns inget annat då att kommentera utom just trummorna som är DET ENDA snubben gjort. Det vill jag ha sagt. Därför sa jag TÄNK EFTER vad det är ni hyllar istället för att bah ååh vilket fint beat. Shit, mannen, du ska föreställa 23 bast. Skärp dig.

Kaggen: Så man är "hatare" för att man kritiserar ditt val av sampling och hur du flippat den? Shit, undra vem som ska suga kuk. Du bord einte springa runt och kalla fel snubbar för horunge bara för att de påpekar att du knappt gjort nånting med samplen. Du är bara pinsam för sanningen är att du säger samma sak tre gånger som jag sagt i mina inlägg och du ber mig suga kuk, shit, du är en pajas rakt av.

2007-02-01 00:31
PrinsMio P21

att du orkar slösa tid på att försöka förklara för dom...=D

ps Kaggen P18, i am back;).ds

2007-02-01 00:36
Jag vet allvarligt talat inte. Pallar inte mer. Det hela är ruskigt pinsamt bara. Snart börjar väl folk lägga upp instrumentaler typ på Still Dre osv. och bah: "Det här är mitt beat! Säg vad ni tycker om det?" Och alla bah "Shit vad bra det är, du är grymmast kaggen" shiiit.

2007-02-01 10:27

haha, whoa (A)

Om vi vill, blir du aldrig tajtare

2007-02-01 12:54
Tycker det är fett kul att sitta o pyssla med sånna här typer av samplingar... har dock inte lyssnat..  ska göra det snart Kaggenman.. !

2007-02-01 17:47
PrinsMio P21

"Så man är "hatare" för att man kritiserar ditt val av sampling och hur du flippat den?
Grejen jag "dissar" är att snubben inte gjort nåt speciellt med samplingen, inte klippt den speciellt eller lagt till nåt eget på det förutom trummor"

Såhär skrev du:
ge propps för det här beatet är rätt idiotiskt. Snubben har knappt gjort nånting

Såhär skrev jag innan:
jag har bara gjort själva grundlåten rappvänlig....

jag tror inte du fattar mkt om jag ska vara ärlig. Jag skrev precis att jag kan ta kritik. men inte när folk ska hålla på o dryga sej. Vafan, blev du tappad näru va a little child eller?

2007-02-01 18:02
Hehejapp P18:

Jag tror faktiskt det är ganska många som har kaggen för sin lista, inte för att dom känner han eller nånsin har snackat med han, utan för att dom diggar han och är tuffa då!
Signatur?