Moderator
2007-02-19 21:26
kommer en låt på onsdag från mig på detta biiit ! :) sjukt skönt!
remember my name<br>you'll be screaming it later!
tvär skön beat keep it up!peace
satans har inte kickat på överlänge pga personliga problem. men nu greppa jag pennan, sooft asskönt asså...
Jag fiser THC !
ice. ett av de vackraste beatsen du gjort! sitter här med en känsla fylld av kärlek när jag hör detta =) det gör mig glad fortsätt leverera känslor..det som gör en skapare speciell
riktigt jävla skönt.. måste ba säga att jag tycker att du har gjort en ruskig utveckling under det senaste året... kommer ihåg freebeatsen man plocka ner för ett år sen.. alla lät lika dana i stort sätt.. men nu har du värkligen kommit framåt.. det är en jävla kännsla i beatsen som ploppar upp nu för tiden.. den här blire kicka på.. hare bra.. peace
__________________________________ _______Kalla mig fet, men lägger______ ______jag mig på dig är du död________
assååå icetail <3 me love u :) I klass med titanic låten :P fast bättre :)
kul att uppmot 30 pers ska köra på detta beat... som förövrigt inte är så jävla bra som folk säger... (nohater)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
loopa den ett par gånger men det känns inte .. alla har ju inte samma smak ... tycker suben är aggresiv gemfört med det blöta piano stycker.. mmm DEt får du tänka på tills nästa beats ingen bra kombination det där ...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-02-25 19:11
Klingan: tycker du inte detta beat e skönt så vill jag inte veta vad du tycker e skönt
fett, ice. riktigt skönt beat
Producent
2007-02-28 11:07
Fett skön beat!!
If you set your mind to it you can accomplish anything/ Ea
Moderator
2007-03-03 14:33
Lätt ett av dom bästa beaten jag har hört i hela mitt liv. bra icetail
Moderator
2007-03-03 17:37
Moderator
2007-03-04 16:11
Moderator
2007-03-19 13:45
dj_spell varje beats jag gör släpper jag ju inte här på whoa utan ger det till rappare som kan göra nåt bra av dem... finns flera bra som kickar på freebeatsen också sen gör jag ju enbart freebeats för att folk ska ha nåt att kicka på och få inspiration att skriva till... stopher nice :) Peace !
jag gillar piano slingorna han använder sig utav. dock är jag ingen rapper. så det passar väl min stil mer
sjukt nice beat, kommer kicka dirr ! älskar dina beats icetail.
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
tja igen mr ice... håller på med en text som passade in på detta beatet perfekt... en hyllningslåt till min mor... kommer kicka på detta beatet... tnx man ;) du gör det fett som alltid.. du vet jag letar en beat maker.. e du intereserad... hör av dej man ;) Peace
GÖR OM, GÖR RÄTT. -------------------------------------------------- ---------------- jag är dyslektisk och droppar hårdare rader än dej... SKÄMS!!!!
Moderator
2007-07-10 15:58
ganska många som har tankat beatet och det tycker jag e grymt kul !... h-crib skulle man kunna få höra nåt ? annars säljer jag beats :) peace !
ja då inom kort kommer du få höra ;)
GÖR OM, GÖR RÄTT. -------------------------------------------------- ---------------- jag är dyslektisk och droppar hårdare rader än dej... SKÄMS!!!!
Döm om min förvåning när jag faktiskt gillade ett sånt här "lovebeat". Inte många ggr jag fastnar för såna, men d här va riktigt topklass. Blir kick på engelska, lättast till d här beatet. Om man får va lite kritisk: hi-hats i refrängen kunde jag varit utan, men funkar ändå bra på nåt sätt.. peace!
www.myspace.com/micehproduction
ice tail ftw :) Tiggar dina beats te 100% troru man kan få nåra p msn ?
Balla_adam@hot ...
rakt av det fetaste beatet du gjort icetail!!! fortsätt mannen!! kan inte klaga ett skit på dina beats förutom trummorna, men denna samplingen va bara så jävla fet asså!!! riktigt najjs!!! peace n love
Ngn som har lust att langa länk?, skulle vara grymt uppskatta av mig, säkert av andra åå peace :D
www.myspace.com/tricomusic
Kanske en ganska gammal tråd. Men skulle man kunna få en ny länk. :) Eller skicka beatet?
Graffiti can't be stopped!
det finns på frizon, om ni vågar gå in däär;)
ett öga för ett öga
Ny länk ? :) e sugen på en nedlading av den :D:D
Nää vågar inte det.
Graffiti can't be stopped!