musik av stål... (choppar namnet lite ;) vafan lägga upp något som du vill skoja med? vad då ett skämt? hoppas du har bättre självförtroende än så, jag är säker på att du kan göra bättre grejer än detta. och varför kalla det boom bap? ursäkta, men förklara logiken i ditt sätt, för jag måste säga att jag bara blir deprimerad varje gång någon lägger upp ett projekt "man ändå inte gillar" eller "ett skämt" eller bara på "skoj".. riktigt synd, när det är ett forum för konstruktiv diskussion. folk vill kanske inte lyssna på vad man mixtrat ihop dyngrak eller hög på smutsröka när man är ute efter antingen ett beat, en producent eller inspiration. åt helvete med denna typen av trådar säger jag. visa lite respekt för de som försöker, inte undra på att folk beskyller whoa för att representera dåliga produkter när folk kastar upp sån här skit som drar ner snittet på allt annat. jag är medveten om titanic-sampliongarna också, så ta inte ens upp dem som ett "värre exempel". dom försöker åtminstone göra något seriöst. det här... så till sist. jag har inget emot dig musicsteel. tvärtom, jag försöker uppmuntra dig till att hålla lekstugan hemma och ta med dig din kvalité nästa gång du lägger upp ett projekt. feel me? :) P
Catapults Ent.