I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

BMP - Boom Baam [Inte som andra FreeBeats]

Vår Hiphop - Beats

2007-11-14 13:14
haha va inte "lessen" min vän :)

2007-11-15 14:38

2 nedladdningar kvar nu för fan :)

eller egentligen 3 till, för den första va jag, skulle testa och se om det blev rätt

2007-11-17 15:05
kunde varit skön,, men var jävligt jobbig

2007-11-22 16:13
jävla tungt har du något anant osläppt liknande e jag hur intresserad som helst hör av dig isånnafall!
The Larssons
www.thelarssons.net
www.myspace.com/estetonline

2007-11-22 16:30
Det första jag började freestyla om var att jag var tvungen att vara väldigt hög för att inte bli irriterade på de gnälliga ljuden :P! (Och då är jag redan det nu)

Tyvärr gillas inte av mig.

2007-11-22 21:03
Hahaha säg vad ni vill :P

Folk förstår verkligen inte att det här va ett skämt. Ta det inte så j-vla seriöst peeeople!

Över 600 downloads iaf! Haha :P

2007-11-23 04:13
Det mest roliga är att du själv som producent inte fattar det geniala i det här, riktigt flippat o skruvat, vet folk som skulle lägga dräpande rader på det här beatet om det inte var just för det faktum att det var så förbannat enformigt =) jag gillar stilen på det helt klart,choppat o skruvat som fan =) mer vågade saker whoa!
http://www.thesound.ning.com join today!

2007-11-23 14:10
Ohhh mit huvud, jävla skit beat!!!

Man blir fan cp i huvdet att lyssna på detta ^^
Mawid

2007-11-23 18:09
monologisk

Jodå, det finns säkert massa bra dudes som kan kicka något fett på det här. Men om vi ska vara realistiska så tvivlar jag på att någon här på whoa kan dra till med något fett.

Mawid - jag vet. det är crazy. fan va nice haha

2007-11-24 13:51
haah här är ett försök på beatet KmC - BMP

ingen seriös låt om ni undrar(Y)

men vart så jävla sugen å testa ;P
I'd try to play the game
at the same i'l hope i'l get the fame....

2007-11-24 16:57
Cheeeeeeeeeeeeea ;)

2007-11-24 18:08

haha upp med tråden

I'd try to play the game
at the same i'l hope i'l get the fame....

2007-11-24 18:40
musik av stål... (choppar namnet lite  ;)

vafan lägga upp något som du vill skoja med?
vad då ett skämt? hoppas du har bättre självförtroende än så, jag är säker på att du kan göra bättre grejer än detta.

och varför kalla det boom bap?

ursäkta, men förklara logiken i ditt sätt, för jag måste säga att jag bara blir deprimerad varje gång någon lägger upp ett projekt "man ändå inte gillar" eller "ett skämt" eller bara på "skoj"..

riktigt synd, när det är ett forum för konstruktiv diskussion. folk vill kanske inte lyssna på vad man mixtrat ihop dyngrak eller hög på smutsröka när man är ute efter antingen ett beat, en producent eller inspiration.

åt helvete med denna typen av trådar säger jag.
visa lite respekt för de som försöker, inte undra på att folk beskyller whoa för att representera dåliga produkter när folk kastar upp sån här skit som drar ner snittet på allt annat.

jag är medveten om titanic-sampliongarna också, så ta inte ens upp dem som ett "värre exempel". dom försöker åtminstone göra något seriöst. det här...

så till sist. jag har inget emot dig musicsteel. tvärtom, jag försöker uppmuntra dig till att hålla lekstugan hemma och ta med dig din kvalité nästa gång du lägger upp ett projekt. feel me?  :)

P
Catapults Ent.

2007-11-25 00:23
jag kan lätt kicka på detta.. seriöst asså :S
http://www.myspace.com/akinonline

2007-11-25 20:22
Spell - Jodå, förstår vad du menar absolut! Men även om det inte var något seriöst så verkar det ju vara nån kotte här och där som gillar det!

Och jo, jag gjorde beatet som ett skämt. Hade inte tänkt att lägga upp det, sen sa en kompis att det va ett ganska skönt beat ändå. Något som man kunde flum rappa till. Så jag la upp det, och ah, you see where I'm goin' with this one!

Och, haha, om sån här skit läggs upp får ju du & co skina lite extra!

Men jag förstår vad du menar osv osv osv!

Jag ska bättra mig (skånsk dialekt)

2007-11-26 16:42
Fan jag måste bara uppa nu asså :P

800 downloads skulle ju sitta fint :)