I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mwproductions - Its soul baby [ges bort till rappare]

Vår Hiphop - Beats

2007-11-08 15:41

Mwproductions - Its soul baby [ges bort till rappare]

Hej!
Ville se lite resultat av beats man släpper, så detta samplade-beat ger jag bort till EN rappare som är intresserad.

Du lägger en låt du gjort i tråden så väljer jag en av de intresserad (ifall flera är sugna)

Beatet samplas, komponeras, mixas och liknande av mig.

Obeservera DETTA;

Beatet är inte färdigt (det ni lyssnar på) en del småsaker kommer att ordnas, basen är omixad och kommer ligga lite annorlunda, håller just nu på att ordna detm anledningen till att slungade upp det på nätet så tidigt är för att jag vill ha någon att ge bort det till när det är färdigt.

För att lyssna: Myspace
Beatet heter: Its Soul Baby
Och det ges bort till en rappare med duglig kunskap, som är intresserad och känner att beatet lockar!

Ha en underbar dag folket!

MW

Rappare

2007-11-08 16:50

Tja! alltså, tyckte det lät som en nice sampling, men det känns som att det finns mer potential i det är vad som kläms fram, men jag vet inte? annars var det fett fan..

måste dock säga att "Underjord" skulle vara tvärfett med lika tunga trummor :) (kicksugen)

peace

2007-11-08 17:21
Alexan, tack för att du skriver! :)
Jo självklart kommer jag göra mer på det, det är inte färdigt ännu, ska försöka fylla ut det, låter tomt just nu.

Haha okej! :) Får se om jag lägger något nytt på den samplingen .

2007-11-08 18:20
Gillade underjord som fan!! Det skulle jag nog vilja kicka på

Its soul baby gillades inte så mkt tyvär :/
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2007-11-18 13:14
När det e klart så skulle jag hemskt görna vilja ha det beatet ::D:D:D::D:D

2007-11-18 13:41
jag kan ta beatet skickar en låt till dig i gästboken
yeah, ingen mår bra efter 10 minuter på whoa.

Crew Fbg

2007-11-18 13:48
Man ska ju lyssna på beatsen o se om man gillar dom, man ska ju inte kunna få hem dom o kunna loppa?

Crew Fbg

2007-11-18 15:30
vad fan e loppa? hahahahhaha

2007-11-18 15:39
loopa*

Crew Fbg

2007-11-18 21:45

Hur grymt som helst . Älskade slingan och hur du fick till beatet var underbart. Det är min tackt och skulle gärna vilja ha det. har gjort tre låtar men skulle vara grymt om du kunde skicka det :) . PZ Mayn grymt (Y)

Hur klarar du dig?

2007-11-18 21:53
Trodde det var dött det här! Haha kul att folk kommenterat och liknande. Får se när skiten blir klart, blev inte nöjd, håller på med en del grejer just nu! Uppdaterar senare, kommer släpp i veckan på min myspace.

Tack för allt intresse!

2007-11-19 06:45
GAH! im in love. haha mkt skönt. får se om det blir att bara drömma sig bort till det nu på morgon kvisten. vem vet. kanske postar något i tråden pz n big up!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>