I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Misja - Kärleks beat

Vår Hiphop - Beats

2007-11-11 21:43

Misja - Kärleks beat

sorry för att man la till ett nytt inlägg

Ett kärleks beat elelr kanske bara lite kärlek
har lagt på en irriterande acapella för att man inte bara skulle aldda ner den den är till för att lyssnas och ge kommentar.

Misjatastik Misjatastik Misjatastik Misjatastik Misjatastik Misjatastik
Misjatastik Misjatastik Misjatastik Misjatastik Misjatastik Misjatastik

Ge nu kommentarer på beatet vore bra om ni gjorde det

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-11 21:46

njaa var inget för mig riktigt men förstår inte hur du kan få de till kärleks beat:P

men fritt e fritt så tanken e god

www.myspace.com/naturmusic

2007-11-11 23:21
omg kallar du de kärleks beat, men de e bra fast inte för kärlek xD Keep it up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-12 18:56
Natur

jo det är fritt tänkande men eftersom att många här på whoa gör inom det temat så varför inte skriva det som en topic? :) ne jag vet men har en putte liten känsla av LOVE. tack för kommentsen

Rannel :tackar tackar. ne ingen kärlek vet det ;)
Rappare

2007-11-12 19:14
Men jag tror inte att det e så många som ger kommentarer om du lägger upp ett beat för bara kommentarer..

folk kanske skulle intresera sig mer om det gick att köpas lr om det vore free.
Det vi tänker idag är det vi känner i morgon!

2007-11-12 19:15
öö detta va fna inte bra gilla det inte
Rappare

2007-11-12 19:15

Och nu kommer kommentare.
Jag själv kan inte kalla det kärlek, mer nått mot ah dizz lr nått sånt..
men det var inget fel på det men inte min stil

pz

Det vi tänker idag är det vi känner i morgon!

2007-11-12 20:14
rösten är till för att inte alla ska ha den och det är min röst :) så klart beatet är free men inan man ger bort den som det har hänt innan här på whoa som jag lagt upp tidigare så fick man inte så många kommentar över 200 nerladdat och bara 20 kommentar från andra utom mig.så käns det lite meningslöst att bara länka den som free men den som gärna vill ha den och klippa och klisrta får ju självklart den

som FREEBEAT. MEN FÖRST SÅ VILL MAN JU ATT ALLA KOMMENTERAR SÅ VORE DET JU SNÄLLT

2007-11-12 20:30

beatet var soft tycker jag,men lite som tidigare beats var de inte så mycket fart i de men du är duktig fortsätt!

2007-11-13 10:38
Big up! de gillas, jag tycker det är riktigt nice fortsätt!
???? ?? ???

2007-11-13 15:08
Fl ljud only eller? kan det låta plastigare ?? :D peace
Allt är sant på internet.

2007-11-14 16:40
ok  jag vet det låter lite plastigt men orkade inte fila så mycket på det faktist.ok nästa ska inte bli så plastigt ska du få se :)

2007-11-14 21:17
sluta slänga upp sån här skit på whoa..

2007-11-14 23:34
Jadu dne här va ...speciel misja, du ahr din egna stil dina egna sounds....inte ofta man hör dessa ljud...på beats såhär..men
jag gillahr det du gör, u own style.....fortsätt så...de blir bättre o bättre abslout....