// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!
Riktigt nice beat asså, ska säkert kunna bli kick på;)
http://www.myspace.com/danielsavaker
tack tack :)
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
omg, jag gillar detta! bästa versionen lätt av detta beat, blir nog kick mannen :) puss på fotknölen<3
fast jag hör inte när versen börjar, när börjar den? ^^
kul med positiv kritik :)
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
4 bars intro sen 16 bars vers sen 4 bars mellanspel
lätt bäste varisionen på denna samplingen, damn, big up!
typ, eller?
Sen är min stavning fruktansvärt bra också...
typ, eller?
http://www.myspace.com/mikeydayz
seriöst mannen, du är fan ett geni! som sagt så är detta den bästa versionen dom flesta hört, stort plus i kanten till dig! Keep up the good work! skulle lätt kunna kicka på denna, men för bra för att förstöras av min röst:P
asså fy fan va skönt beat tänker fan kicka påå detta :)
”När man är deprimerad är terapin: Micken, pennan och blocket. Inte att sitta hos någon uppklädd person som sitter och nickar på huvudet och låtsas att förstå allt. Så är de för oss rappare”
varför? blir ledsen...otroligt tråkig sampling. Bara på whoa, bara på whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt bra beat mannen
You Fuck With Me? You Fucking With The Best!
tack alla :) trodde det skulel bli massa hat pga samplingen
om det e nån som kickar , påsta gärna låten här !
Bra beat man:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack tack
Kul att du gör lite mer än att bara samplar och lägger på vanliga trummor rakt av. Visst luktar fjortisbeat men du gör det jävligt bra:) Många kommer nog kicka på detta och vi får hoppas att någon begåvad gör det så ska det nog bli en riktigt intressant låt!
hehe tack , aa hoppas nån postar så man får höra med :)
upp!
Riktigt jävla bra beat i sejj. Som många andra så tycker jag att beatet är lite uttjatat men din begåvning för att mixa och komma med nya ideér som får saker att låta annorunda är otrolig. Du har otrolig kapacitet och sinne för mixning, du gör något helt eget som sagt. Det är svårt att göra om befintliga melodier bra, men du har verkligen lyckats. Kanske blir kick. Har kört på andra versioner tidigare så jag har redan "använt" detta beat, men vi får se. Säger till om det blir kick, och åter igen SKITBRA! PEACE GMX!
http://Gmxmusic.se
Moderator
2007-11-22 18:04
Hörde samplen och bara nej.. men diggade whale rösten ... trummorna ska ju inte vara så mycket reverb på AJJA BAJJA ;P låter lite fult när det är för mycket lägg bara på snaren istället Peace !
Tror du är kapabel till att göra feta grejjor asså, inget snack om det. Men alltså, sampla sånt här? Tror du att någon som är över 14 år kommer att kicka på detta? Finns ju inget töntigare än finniga småpojkar som kickar låtar till sina tjejer på sånna här beats =P
aa visst serrö :)
Fy fan va skönt det skönaste jag hört på skit länge:) Peace<3
det var nice johan, trots samplingen så fick du det att låta bra :)
- men nog om dig nu.
bästa ja har hört med denna samplingen :D
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
fan :P va gott rätt komiskt faktiskt hehe satt precis å samplade "where ever you go" sen tänkte ja kika om de kommit upp nåt sjysst beat å de hade de ju :D tackar gott som fään =)
myspace.com/herrolsson026
hehe tack för all shysst kritik
upp :D
världens sämsta beat. På riktigt.
ett bra jobb , men hatar denna typen av beats , ser fram imot nåt mer dirty :) But Keep Em' Coming :)
känns riktigt bra med all god kretik . motiverar mig att lägga upp fler grejer . tack alla !
asså jävligt fett asså lätt kick på detta när jag har tid ;)
äckligt bra beat!
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Dynamo414. du är säkert skit duktig.. 32 år i livet och endå lika bra ordföråd som en 12 åring .. tyngaste!/ Al fadji Tyvär måste ja hålla med dom flesta att det är den bästa versionen av where ever you go " . Även fast jag inte borde gilla så gör ja det ! Nice!
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
WillyBwooi. Sorry, nu vet jag inte riktigt vad du menar. Vad har min eventuella brist på ordförråd med någonting att göra? Lägg förresten märke till stavningen där. Jag blir bara så trött på dessa så kallade "beats". Ser inte tjusningen med att sampla skit. Men det är klart, om man vill bli älskad här på whoa är det nog den vägen man får ta.... aight. Peace.
Dynamo - han kanske vill träna? och då har han valt en bra sampling att träna på... eller hur? han kanske inte bryr sig om att det är fjortislåten Where ever you go... jag diggar inte själva melodin och låtens orginalursprung, men dock diggar jag hur han lyckas bygga upp ett mer orginellt samplat beat av detta.. vill inte hata på någon, men dynamo, snälla ge snubben lite beröm, som sagt, han kanske valde fel sampling men resultatet i HELHET blev faktiskt braSnubben som sampla - Bra gjort!!! inget jag skulle kicka på, men det är mestadels samplingen jag tänker på, försök få tag i bättre pianoslingor och fixa något mästerverk! :) peace
ok. Faktum är att jag inte har något alls emot Spokie. Och beatet är välgjort, no doubt. Men är det bra för det? Klart det inte är...inte i mina öron i alla fall. Jag tror säkert att Spokie kan koka ihop nåt helt sjukt bra om han ville men detta är inte sjukt bra. Sorry. Det jag däremot stör mig på är att beatet blir så hyllat. Finns massa bra grejer på detta forum som aldrig får ens hälften så mycket uppmärksamhet. Men så kommer ett beat på denna satans samplingen och alla blir som galna. Förstår det bara inte. Till Spokie: Skit i mig och gör din grej. Jag bara dillar här. Men, snälla, hitta en fräshare sampling nästa gång? Peace
hahaha Jag förstår helt o hållet vad du menar Dynamo, btw, lyssnade på dina beats, du har skön stil! orginellt! :)
Dynamo414 P32 : Och beatet är välgjort, no doubt. Men är det bra för det? Varför går du då in och säker att det är världen sämsta beat?
jag respekterar dynamos åsikt , alla åsikter är bra så länge dom e motiverade , brukar igentligen inte alls sampla sånt här , dom som e intresserade kan ju lyssna på www.myspace.com/sonarp
inte direkt nya beats där endå , men folk kan ju få en liten wibb av hur det brukar låta och vad jag brukar sampla
ska börja posta lite nya grejer nu och se hur responsen blir
Riktigt snyggt gjort. Grym version av detta beat:D Peace//Lillehoé
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
:)hehe tack
upp <!!>
det va nice skönt vibe över det hela men e det bara jag som tänkt på att på slutet så börjar en brud sjunga men det ba slutar helt plötsligt fan jag ba yeah vad e detta skönt som fan lät det iallfall så sluta det:/
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.