I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2 NYA beats uppe!!!

Vår Hiphop - Beats

2007-12-05 15:23

2 NYA beats uppe!!!

Japp! 2 nya beats uppe "watermark" & "The Thrill Is Gone", så kommentarer uppskattas!!

Watermark är något för mig helt nytt...så ni som e lite extra bra på upppitchade saker o lyssnar på t.ex dipset(?), kanske kan tipsa om nåt..

The Thrill Is Gone e väl sånt jag brukar göra, men det betyder ju inte att jag inte behöver sågas! 

"Konstruktiv" kritik tack, inte bara bra/dåligt!

myspace

peace!

Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!

2007-12-05 22:26

haha "dildo"? du har tur att du e haningebarn ;)

tack grabbar men snälla, konstruktivt..hellre att ni skriver utförligt varför och hur mycket ni hatar det, än att ni skriver "bra"..

men tack ändå!

2007-12-05 22:42
Watermark var riktigt skönt! Bra intro, man njuter verkligen, trummorna o basen var kanon! :)

"Jag hatar citat"

2007-12-05 23:48
The thrill is gone var skön. Skulle blivit fetare som du la in nån tightare röstsampling än nuvarande, sen så tyckte det kanske att det var lite för mycket shuffle på ditt pattern, eller iaf på kickarna. Men jag vet inte, antar att det är en smaksak. Cool iaf. Rhodesen lät riktigt softa. Får lite gatuvibbar av dom.
 ixixixuxa110

2007-12-05 23:55

tack dittin

tack dubsmoke..röstsamplingen e bara för att störa :P

för mycket shuffle på kickarna? vad menar du?

2007-12-06 18:06
nåra kommentarer till

2007-12-07 02:56
fan vad segt det går

2007-12-07 03:47
Folk sover, kompis. =P
Jag håller med dubsmoke om kicken faktiskt (på "The Thrill..") Dubbelkickarna slår lite för tätt för mig. Annars är trumljuden duktigt sköna, och den mufflade trumpeten (?) sitter precis där jag vill att den ska sitta.
"Watermark" är inte min bag, "Here Today Gone Tomorrow" är en skön loop och "It's a Think Line" flyter skönt.

Stay up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-07 21:43
ok tack..får ta o kolla upp det!

fler?

2007-12-09 03:17

whoa!