I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Big-J Productions - Diss beat??

Vår Hiphop - Beats

2007-12-21 22:47

Big-J Productions - Diss beat??

Fixade ihop ett litet snabbt beat.. hata eller älska, avgör själv..

--->BEATETBEATETBEATETBEATETBEATETBEATETBEATETBEATETBEATETBEATETBEATET<---

Att dricka en alkoholfri öl är som att slicka fittan på sin syster. Den smakar som vanlig , men det känns jävligt fel.
Rappare

2007-12-21 22:52
plastigt och enformigt och inte nog tungt för beef-beat i min mening. Men rulla på, du är ung och solen går upp imorgon också.
facebook.com/idiomatisk - fan page

2007-12-21 23:10
Jag ska va en typisk Whoa snubbe å säga precis likadant som Rain=)
Keep the shit bwoi
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller

2007-12-21 23:18
okej tack ... men hur gör man då för att det inte ska låta plastigt och enformigt??
Att dricka en alkoholfri öl är som att slicka fittan på sin syster. Den smakar som vanlig , men det känns jävligt fel.
Rappare

2007-12-22 02:07
Plastigt är då det låter som det verkligen är gjort utan riktiga instrument, antigen lär man sig mixxa bättre eller så kan man ta sina melodier från MP3 filer. Enformigheten fixar man genom att variera mera :P
facebook.com/idiomatisk - fan page

2007-12-22 11:56
ahh okej... men vad ska man använda när man ska mixa beats då??

2007-12-22 14:39
vadå inte funkar:S:S??