I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

BMP - FreeBeats!

Vår Hiphop - Beats

2008-01-13 01:33

BMP - FreeBeats!

Zapp flapp!

Vare sig ni har bra eller dålig kritik att komma med så kan ni ju iaf komma med något. Är så jävla tråkigt när folk laddar ner utan att lämna en kommentar efter sig.

För övrigt är båda beaten Osamplade, och ja jag vet att jag inte är en höjdare på beats, men jag har inte hållt på så länge ;)

Here we go!

2008-01-13 04:23
Oj, här tog vi saker seriöst haha!

Men även fast det var en bok med negativ kritik så är jag glad att du skrev :) Tackar!

And I'm not a fool, I've already graduated school serru

2008-01-14 02:57
Hehe nej då. No hard feelings här serru ;)

2008-01-14 05:38
Jag tycker precis som Harb, man.
BMP Simple var bra för något intro kanske. Inget annat.
The only time you feel alive is when you're dead

2008-01-14 06:49
Det var inte toppenbra pa nagot satt och ganska trakigt att lyssna pa men fullt sa uselt som ovriga har tycker det var anser jag inte att det ar.
http://cosmichustlegroup.blogspot.com

2008-01-14 08:40
MrKrikon - Haha du gjorde precis min dag lite bättre :)

harb min vän,  jag ändrade "en aning" på BMP - Free, tycker själv att det blev lite bättre. Är inte klar, det låter ganska tomt nu, men ska nog fortsätta på det. Vad tycker du? Går det åt rätt håll iaf? haha :P puss (Not Done menar jag såklart)

2008-01-14 09:14
jag tytckler helt inte hlet kasst men du kan bli bäöttre. lyckatill med musiken mannen :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-14 12:52
Tack mannen, och desamma :)

2008-01-16 10:25
har ej sett dig på msn på ett tag. hoppas allt är bra med dig :) ta det lugnt :) //Hannes
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.