I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Butternuts - Put your good shoes on.

Vår Hiphop - Beats

2008-01-16 04:53

Butternuts - Put your good shoes on.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-16 05:30
Det finns fortfarande lite att göra på detta, loopen är alltså inte den färdiga produkten.
Det kommer innehålla samma skit som finns i det nu, bara lite omflyttningar, uppbyggnad och sånt. Kanske lite perkussion och sådär.

Hursomhelst, tycker du nåt om det så borde jag få veta det. Bra eller dåligt.
Fridens!

Bump
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-16 08:46
Uppdaterad version ligger uppe nu.

2008-01-16 15:37
Kom igen, upp.

2008-01-16 15:44
varför skriver du "bump"..?
Catapults Ent.

2008-01-16 15:51
För att jag skrivit "upp" för många gånger. Varför jag döpte länken till är att jag vill att den ska bumpas hela tiden.

=)

2008-01-16 16:31
shit nu hängde jag inte es med på en enda bokstav.?!?!

vad menade du med det???

snälla nu blev jag intresserad av att bryta ner det här, förklara bättre.

vad menar du..?
Catapults Ent.

2008-01-16 17:06

Ponera att du skulle hänga i ett engelskspråkigt forum, du har dagen innan postat en tråd som halkat av första sidan. När du nu loggar in för att se hur många som svarat på det du tyckte om whatever, så finns inte ditt inlägg kvar i blickfånget. Och ingen har skrivit något.
Du kanske tycker att den hamnat oförtjänt långt ner, och att det du skrev/länkade till förtjänar någon slags respons.
Du bestämmer dig för att posta ett svar i din egen tråd för att få upp den till toppen, något nonsens om ingenting alls bara för att få folk att sluta sova på din pryl.
Det är en bump, och jag skriver det av samma anledning som man uppar sin tråd utan att skriva varför.
Samma princip som världen styrs av gäller alltså också här - du måste synas (helst vara påfrestandre ettrig också) för att få någon lön för mödan.

Hoppas frågetecknet rätats ut något.

2008-01-16 19:02
fan vad tråkigt... jag trodde att ett uttryck min  crew har myntat lyckats sprida sig..

jaja, tyvärr då.
Catapults Ent.

2008-01-16 19:51
Okej, måste medge att jag blev nyfiken på varför det var så viktigt för dig. =)

Så, ingen som tycker något om beatet?

2008-01-16 22:50
beatet va riktigt härligt (Y) pz

2008-01-16 23:28
tack, och tack för msn-tummen.

upp.

2008-01-18 07:28
en som tycker något? bara en?

sista uppen.

2008-01-21 02:26
nu uppar jag inte.

2008-01-21 11:41
gillar de brassiga trombonerna eller vad det är som lägger till lite extra funkiness.
nice one brother
http://www.slagskottfilm.com/

2008-01-21 12:52
Fin mix, men jag är lite osäker på vad jag tycker om basen. Den känns lite trevande, en liten aning ostämd och landar en ton under vad som hade vart självklart i andra loopvändan. har inget instrument framför mig och jag är trött, det kan vara det som ekar i min hjärna.

Men jag tycker det behövs lite mer övertygelse där :P

2008-01-21 19:12
/hud: nåt slags blåsinstrument av mässing är det i alla fall. =)
 tack så mycket.

johnny: tack för att du tog dig tid att lyssna och kommentera!
jag har aldrig kunnat lagt en redig bas. visst, jag har haft tur och fått till det någon gång, men iom att jag varken kan spela det ena eller andra instrumentet blir det ofta lite off när det kommer till just basen.
i learn as i go, men jag får nog muffla samplingarna tillsvidare.. haha :)

2008-01-21 19:15
aldrig lagt eller aldrig kunnat lägga?

hursomhelst.