I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fett Freebeat

Vår Hiphop - Beats

2008-01-30 23:02

Fett Freebeat

Slänger upp en produktion som inte är alltför seriöst genomarbetat och så. Men det duger fan som freebeat åt er så kom inte och gnäll bara för att det inte är sorgligt och en sönderpitchad röst i reffen som skriker ut om kärlek. Ni vet att ni älskar beatet

http://www.speedyshare.com/975640172.html

peace och enjoy=)

PS: Eller nåt, ja vene

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-30 23:05
och gnäll bara för att det inte är sorgligt och en sönderpitchad röst i reffen som skriker ut om kärlek.

2008-01-30 23:09
hahaha hurfan får du det till en sönderpitchad röst i reffen som skriker ut kärlek?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-31 03:22

Haha, kul kul ;)

Anyways, blev lite smått besviken. När jag lästa ditt första inlägg så tänkte jag att, wow, nu kommer det något som man inte hör på Whoa varje dag. Men men :/

2008-01-31 16:10
haha, hade jag inte hört din musik hade jag nog tagit åt mig;)

peace

2008-01-31 16:25
Hmm, okay you lost me? Förstår inte riktigt din poäng? Vad menar du med att du hade tagit åt dig? Har jag på något som helst sätt dissat dig eller klankat ner på dig?

Det jag sa var att jag blev besviken för att jag trodde att det skulle vara något lite tyngre beat, med tanke på ditt första inlägg. Jag har inte sagt att det var dåligt för det. Hänger du med? Du får nog läsa igenom skiten en gång till eller helt enkelt strap on a pair. Eller vad sägs?

2008-01-31 16:32

hehe nej, dissade inte dig eller så. "nu kommer det något som man inte hör på Whoa varje dag. Men men :/" såg ut som en nerklankning, att du var överlägsen. men då tänkte jag att jag inte tar åt mig eftersom du är whoa average av d ja hört:)

Peace

2008-01-31 17:32
lustigt sätt att diskutera "ett beat"...

finns massor av arbete kvar på denna inna jag tycker att den är helt klar.

absolut ett fint freebeat, ingen tvekan, tumme upp.
Catapults Ent.

2008-01-31 17:55
jo jag känner så också.. Tack för kommentarer

peace

2008-01-31 21:21
Okaii, förstår hur du menar. Men jag menar mer att: den här typen av beat har man ju hört förut här på whoa. Samma stuk liksom. Men det var inte dåligt som sagt, men trodde bara att det skulle vara anorlunda helt enkelt hehe.

Anyways, ett missförstånd uppenbarligen. Truce truce haha ;)