MentraBeats - Deep Concentration (Freebeat)
Tjo, slänger upp ett några veckor gammalt beat... Satt bara och lekte lite, här är resultatet... Droppa gärna en kommentar =) Länk speedyshare PEYS!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Battlerappare
2008-02-11 16:38
soft kanske blir en kick!:) pz
JoaquinRoyale
thnxx, gör så!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
någon kommentar skulle inte skada som ger än lite glädje att vilja lägga upp lite nytt...
detta va skönt som fan :) helt i min stil iallafall. kommer att kicka på detta :) tackar :D
Tack! kul att höra =) Skicka gärna länk till resultatet!
den var ruggit skönt men tycker du ska mixa den
Dahlish
ska kicka så fort min mun läkt ihopa :P drog ut en tand igår :)
riktigt soft beat! blir nog kick :)
Tack alla! de som kickar får gärna skicka pm med länk till låten sen! =)
Whoas bästa beat, :D
Hehe mentra visste inte att du gjorde beats. lät rätt ok :) peace
Allt är sant på internet.
Tack! Haha inte? Kickar nästan bara på egenproducerade beats =) Peys!
Uppppp
njaa .. ledsen, men inget som diggades, inte min stil, men jävligt bra gjort i all fall keep it up peyz
helt klart ett bra freebeat . kanske nån session shit på detta .. Keep em comin =)
mycket bra mannen, diggades! :)
Tack som fan guys! =D
nja inte min stil . men ändå skönt gung i beatet soooft :) keep it on :)
Livet är vad man gör det till (TkN is the shiit mayn) BleSs
Thnx!
gillade inte snaren.. resten lät coolt!
Verkligen inte min stil, men du kan din sak(Du är bättre på beatmaking än rap) Ända jag hört från dig dock är 60 sek kvalbidrag någongång 06:P But keep your stuff coming dude! PEACE
Dra åt helvete!
Mr-Treat P3 : Tack!
Entertainment P15 : Tack! Hehe ok det tycker du :P aja kommer droppa lite fetare grejjer snart både rap och beats så håll utkik!
Fortsätt kommentera!
Peys!
Yppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
wow galet bra. Kanske kickar på detta, vet ej om jag kan göra beatet justice dock :O sjukt najs keep it up
Riktigt bra beat mannen! Det var jävligt skönt! Good job, brotha!!
The only time you feel alive is when you're dead
skönt som fan ! men har dock inte någon aning om vad jag ska kicka på det :P
Tack! =)
zup man...dont pay any attention to all the haters....this beatt was chill like the old-school flow
Thnx man!
känns lite flummigt, kan lixom inte få kläm på vad tanken är att det ska vara för låt till den, sen känns det som att det är lite väl många olika trummor lite för ofta. Men du kan ju din sak..
ganska skön beat.gillade trum soundet låter gammalt på nått sätt...peace
Thnx! Hade ingen idé när ja gjorde de satt bara o plinga lite på klaviaturen osv så fick det bli som det blev :)
jävligt bra beat för att vara nåt du bara kladdade ihop! riktigt najs fan ^^
Främst sångare, rappar för flowet