I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kreativbeats - 4 beats till salu ett tungt freebeat!

Vår Hiphop - Beats

2008-02-11 21:22

Kreativbeats - 4 beats till salu ett tungt freebeat!

Yes, har lite beats jag tänkte kränga.

LÄNK! <--till salu.

Holla i tråden eller i ett PM om du är intresserad, så kan vi snacka fram en deal.

Kan även tänka mig att ge bort till nån duktig rappare, om jag får mixa hela kalaset. Om du är tight och faller mig i smaken.

Om du köper kan jag även ändra på trumljuden och lägga till nåt instrument du vill ha, du kan även beställa ett beat om du ger lite information om hur du vill ha det osv.

Så tänkte jag passa på att slänga med ett freebeat jag gjorde för ett tag sen, ni får klippa o leka själva.

LÄNK! <-- Freebeat.

Håll ögonen öppna för mer grejer!

Peace!

Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2008-02-11 21:23
Oj såg att rubriken knasa lite, 5 beats ska det stå och så plus ett tungt freebeat!

Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2008-02-11 21:30
Langa gärna lite kommentarer också btw, haha.

che, peeace!

2008-02-11 21:50
ohoj, först;P

freebeatet: tyckte faktiskt att de var skönt,
kanske smått enformigt, men de lät väldigt soft !

första på snippet: tyckte om det, klockrent helt enkelt..
andra: beat2 var verkligen skit skönt!
tredje: lika så detta! verkligen soft!
fjärde: Skit mysigt, diggar de!

Alltså, en sammanfattning...
Diggade allt på ditt snippet!
Freebeatet var soft men enformigt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-12 08:21
Tack så mycket! Ja freebeatet pallade jag inte klippa nåt, men det är åtta bars refräng i början sen vet jag inte hur många bars jag klippte in efter haha, vill ni klippa får ni göra det själva:)

2008-02-12 08:46
sex beats är det till och med haha, tappar räkningen här.

2008-02-12 09:06
njae... vettufan asså... enda jag säger är trummorna...
Beats For Sale, Contact Me! PM!

2008-02-12 15:35
Langa lite feedback!

2008-02-12 17:30
jo, när jag lyssnar på snippet så var det 6st ;p kommenterade dom 4 första så du vet! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-12 17:32
KOMIGEN GE HAN LITE KOMMENTARER DÅ! VARFÖR TROR NI HAN LÄGGER UT SHITTEN PÅ WHOA FÖR ANNARS?
Rappare

2008-02-12 17:52
Vet inte om det är utav ren smaksak vad gäller beats.. men jag tycker inte dina beats är tillräckligt bra för att "säljas". Det släpps ju freebeats som är bättre liksom. Fortsätt prodda så kan det bli nice!

fridens

2008-02-12 21:45
låter heeelt okej! störde mig på acapellan som va GRYMT hög haha
http://www.myspace.com/mowglibeats

http://www.myspace.com/otisrap

2008-02-13 13:31
Haha det va lite meningen att acapellan skulle vara irriterande.

Tack :)

2008-02-14 09:32
upp!

2008-02-15 09:49
upp nummer 2

2008-02-16 14:05
sista uppet.