I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

dynamo414 presenterar....

Vår Hiphop - Beats

2008-02-15 21:45

dynamo414 presenterar....

...ett nytt beat.

här---> http://www.myspace.com/dynamo414

heter "rather be dead" som en liten hyllning till Refused.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2008-02-15 22:27
skönt beat! diggar det=)

2008-02-16 03:39
"I swallowed it. Hook, line and sinker" skulle ju vara en rätt dålig ordvits, så jag skiter i den. Men jag gillar titeln. Och beatet, men med tanke på var du lagt ribban tidigare är jag inte heelt nöjd. Kaggen och crashen faller inte mig i smaken, dock är ljudbilden överlag snygg och med en bra emcee på det kommer det bli en bra låt.

Två saker off topic:
  1. Fade Away är grymt härlig, jag har lyssnat på den mången gång.
  2. Mixtapet, vad kommer det vara?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-16 03:41
Jag menar naturligtvis EP:n..

2008-02-16 10:54
tack för kommentarerna. Svarar på Butternuts fina fråga lite senare....maad busy right now.

2008-02-16 16:27
EP:n ja. Vet inte riktigt var det hamnar men jag samlar ihop lite låtar at the moment så får vi se. Klart är det att det blir ett gratissläpp i alla fall. Kul va?

2008-02-16 18:09
Fett som satan
http://www.myspace.com/mowglibeats

http://www.myspace.com/otisrap

2008-02-16 21:20
wrdish

2008-02-17 03:09
Lär bli dunder.

2008-02-17 03:29
från vad jag hört av dig tills nu så är jag mer än nöjd. Det nya beatet levererade som vanligt keep up och ta inte åt dig av haters, dina grejer är pure fire! Peace

2008-02-17 10:29
balla beats överlag, va kör du med för prylar?
www.myspace.com/spydaprod
largemoney ent.

2008-02-17 10:34
FL studio 7 och Soundforge 8....inga konstigheter. Tack för kärleken.....

peace

2008-02-17 17:51
å så upp igen va? så att kidsen får en chans att lyssna till lite riktig hiphop. hehe

2008-02-17 19:54
soft de här man :D haha coolt att du kör FL :P var nästan helt övertygad att du körde MPC :P (Kör sj FL :P) men back to beatet: tyckte att samplingen var soft som fan, snyggt klippt, trumman kunde varit lite tyngre tycker jag, och den där ridecymbalen låter lite för dirty south, men överlag tykr jag beatet är asfett, och när man lyssnar på det i helhet så överser man automatiskt cymbalen och den svagare kicken :P grymt jobabt! peace!

2008-02-17 20:31
aight. tack mannen.

2008-02-17 22:56
angånde dessa cymbaler ni har åsikter om så ligger de i samplingen. Alltså inget jag kan göra något åt om jag inte vill fucka upp skiten för mycket. Bara så ni vet

2008-02-20 23:42
undrar när Spell nånsin ska kommentera nån av mina trådar?????