I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nytt beat, ny profil!

Vår Hiphop - Beats

2008-02-22 13:08

Nytt beat, ny profil!

Waddup allihopa, har ett nytt beat uppe på myspace, de heter "Coltrane", samplat, lite jazzigt, men låter soft, kan tänkas skänkas till skicklig rappare, så lägg upp nått ni gjort eller skicka myspace till mig elelr liknande :) o när ni endå e på sidan så kan ni ju checka ut min nya myspace layout o kommentera den :) tack så mycket, keep hip hop alive!

http://www.myspace.com/ebprodbeats

Peace!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-22 20:13
ge mejj nåra kommentarer! upp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-23 17:38
uppar sissta, så jvla kass stil att ni små rapapre på whoa bara gilalr äklig smör hiphop, o de e bara dom som får kommentarer, så jvla kass stil, sånna som er som får hiphopen att dö, fattar ni inte att man itne behöver va duktig för att ta ett jvla intro från en celine dion låt o lägga på nåra trummor, de e inte särskillt svårt, de trar maw 10 minuter... fan vakna!

2008-02-23 17:42
WORD!!!!!!!!

Bra skit btw. Inte många som vågar sig på jazz här inne. Reffen(?) var kanske lite trist men annars riktigt skönt

2008-02-23 21:11
tack så mkt! :) de fanns ingen reff, de som var i en annan sequence var meningen att de skulel va ett break som var lite längre, men sen så blev de bara så ist xD btw, har uppe ett nytt beat nu som e hel skönt, checka in de oxå! :) peace!

2008-02-23 21:13
Visst...I will. EFTER melodifestivalen bara...hahahahahahaha. ps...har nåra trådar till dig att kolla in  oxå.

2008-02-23 21:17
haha ok män xD om du menar dina beat trådar så har jag checkat in de :D har bara inte lagt kommentarer för min whoa har varit lite konstig :S men ska langa kommentarer nu :) peace!

2008-02-25 00:17
get on up!

2008-02-27 08:27
tack :)

2008-02-27 11:15
måste säga fett! det enda är väl att samplingen blire lite enformlig efter ett tag.
du har känsla för det här med basslingor oxå. keep it up
http://www.myspace.com/prozakproductions

2008-02-27 15:58
tack så mycket :) uppskatatr att de finns de som kommenterar :)