I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Butternuts - Dumbfounded

Vår Hiphop - Beats

2008-02-25 21:26

Butternuts - Dumbfounded

Simpelt och så, jag gillar det.
Längst ner, säg gärna vad du tycker.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-25 21:37
GALET FETT! fysatan asså
http://www.myspace.com/mowglibeats

http://www.myspace.com/otisrap

2008-02-25 22:04
dope dope dope dope.

Ledsen Buttir, jag är inte lika bra på långa fina hyllningar som du är. DU får nöja dig med Dope dope dopedopedoepodpop
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-25 22:59
Far too kind, Otis.
Och Dynamo, 10 dope räcker ju alldeles utmärkt, thank you.

2008-02-26 01:10
Fler!

2008-02-26 01:38
Shit det här var ju för jävla fint! Påminner mig om nujabes och då kan det inte va annat än bra! Ska lätt dra på det här till en kopp kaffe och en cigg när jag vaknar imorrn, synd att det var så kort bara. Men vad händer med dina beats igentligen? Är det ingen som kickar på dem? Borde ju stå folk på kö.
tåg, tåg och...tåg!

2008-02-26 02:11
Stort tack, Otto!
Jag slänger upp en längre version imorgon, en som åtminstone täcker tiden det tar att röka en cigg.
För närvarande väntar jag på att få höra olika grejer på fyra av mina beats, men utöver det är det snålt.
Förhoppningen är att jag ska få ihop en handfull rappare som kickar på engelska och göra en pryl av det, men det går lite trögt att hitta skillade emcees som gillar mina grejer. :)

2008-02-26 02:54
Hehe aa fan det låter soft!

Schysst med några i alla fall. Men det lär ju komma fler.
tåg, tåg och...tåg!

2008-02-26 12:44
Let's hope so.

Kritik, någon?

2008-02-26 16:36
Tack Mumps. Trummorna har jag varierat lite, men jag bestämde mig för dessa, så de får vara kvar tills någon säger "jag skulle vilja rappa på beatet, kan du byta trummor?"
Smickrande med Embee-liknelser, även om jag inte håller med. Och om jag skulle byta trummorna skulle alla eventuella likheter försvinna. =)

2008-02-26 17:07
Loud and clear, mumps.

2008-02-27 01:19
Upp.

2008-02-27 01:46
Den här är underbar, jag älskar den. Hur lyckas du?

2008-02-27 20:47
Tackarr taktsbarr.

alfons: Hittade skivan jag fick av dig i förrådet häromdagen, skitnice ju.

2008-02-28 03:20
son, you're shook, 'cause ain't no such thing as halfway there.