haha fan va härligt beat ;D <3
skulle du kunna fixa 3 verser tror du? <3
najs :D Låter lagom svenskt: kommentera gärna mina beatz också :D
http://www.myspace.com/emcsin
Hjärén tackar, najs att du diggar, absolut kan pilla ihop nått men hur mycket längre vill du ha de då?? högga X0 absolut skulle vi nog kunna ordna :D emcsin P17 yepp glider in o spanar dina beats sen.. o tack alla andra som diggar värmer att höra..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det va soft yo
krrrrrrrra
thnx :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
upp!
haha va glatt beat! ska kicka fett på detta, men inte me sommar tema tror ja inte.. GJ aLeC$ .. btw sparrekrogen nån heLG lr? fixar me jensaN ;D;;DD
skönt iaf. soft
människorna i min tillvaro är som glasdörrar antingen ser jag igenom dem eller så öppnar jag dem och går igenom
matojjos soft kul att du gilla! men som ja sa på MSN droppa gärna en länk sen så man får höra.. absolut klart vi ska dra en runda på sparre krogen hehe bara o säga till..
Bästa beatet på länge asså bra jobbat ska kicka på denna
oj oj oj, damn en del kommentarer, droppar en jag med. Vilket skönt beats alecs, helvete har du inte skickat det på msn för ;)
Stay strong
Lite tråkigt med en så välanvänd sample tycker jag...Men helt klart ett skönt beat : )
Tackar alla fett kul att tråden lever hehe trode den dött för länge sen.. vet ja tjatat men till er som kickar släng gärna upp en länk så man får höra.. tack igen.. peace
Jävligt soft alltså, men jag tror det blir något konstigt när jag laddar ner beatet för det står att den är 9 minuter och 8 sekunder, men det tar slut efter 2:15. What´s up with that?
Beatet har blivit ihop satt tror det är 4 gånger om av någon skum aledning drf det är så långt :) ser att alla på pekar det men det är för det blev något fel när han sparade om det till MP3 helt änkelt men det är ju bara att skära av den för tror den är lagd4 gånger eftervarandra 3 eller 4 men bara att kapa där det TONAR UT :) peace skönt beat föresten försöker lära mig rappa :P så va skönt att du skrev 4 16 osv. för jag har inte varit så bra på takter men när det stog så kännde jag riktigt hur raderna skulle vara och när dom skulle stoppa osv. vet att jag är en grov nybörjare men alla börjar vi någon stanns och jag börjar väldigt långt ner :) men PEACE
Mexiflex De e precis som Bamse säger blev nått jävligt struligt när ja spara ner betate, lyckades aldrig fixa till de, eller nu ljög ja hehe orkade inte fixa till de :P men kul att du digga betat..BAmse Tack för att du förklara kunde inte sagt de bätre själv haha.. skoj att du gillade beatet o hoppas de rullar på me musiken för dig, sant som de e sagt alla börjar vi nånstans :D peace
jag gillade verkligen det här beatet har bara väntat på att nåt sånt här skulle dyka upp på whoa! har några låtar på gång till ett gigg som jag har fullt upp med och som måste bli klara men tar jag mig tid och gör en låt på detta så länkar jag resultatet till dig!!
hangtime låter galet soft o höra, hoppas du tar dig tid o droppar nått fett på de :D fan va glad ja blir för alla comments :D
SOFT PEACE CHILL MANNEN FETING BEAT LEN :D <333333
thnx
mannen din beat e fett skön! hur får man höra mer av dina beats? kommer nog kicka några slingor på det om det är lugnt? Respekt// Gudde
Gudde man tackar som faan kul att du gillar.. mina beats kan du få höra lite när som när ja har tid o prodda, proddar lite vid sidan av min egna grupp, så beats kommer bara hålla ögonen öpna.. klart att de e lugnt droppa gärna en länk när du e klar.. Peace
Detta beat var soft, skön rythm och hela packetet ;D. Kommer kickas på så håll ögonen öppna för länken ;) Peace
Hiphop är som en Ljuv Ballad i mina öron, nae jag vill inte veta va hårdrock är i öronen då :o.<br>
riktigt skönt sommar beat:)
tackar dudes, värmer att höra :D Pelle hoööa gärna när du kickat ;)
Holla skulle de kasnke stp men ja skyller på Glöggen :P
Den går ju inte att ladda :O?
Fjöl áv
ny länk please, blir nyfiken när du har fått så bra kritik :D
har tyärr kört om min dator så beatet fnns ej kvar, men den som känner sig sugeno har beatet kvar kan gätna slänga upp de =D Piizz
Ny länk ;O
Ny länk, måste få höra :D
Hail to the King, baby!
sorry gagsters inte beatet kvar på datorn! men som ja sa den som har desläng gära upp skiten :D ´kul att tråden lever hehe
Okej :S, Snälla den som har beatet lägg upp de här :)
jag får error när ja trycker på länken nån som kan skicka via msn ? robinvarnamnet@hotmail.com
NY LÄNK ! snälla lähh upp nån
http://www.speedyshare.com/677907455.html