I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

3 fräscha freebeats nygräddat direkt från ugnen yall!

Vår Hiphop - Beats

2008-02-28 02:06

3 fräscha freebeats nygräddat direkt från ugnen yall!

Dags att droppa ännu ett gäng bomber. Dessa är beaten:

New dawn
Beatet är inspirerat från Antagonisten's mixtape 1144 rader. Jag tror det är låten Smutsiga söder. Dock är detta ingen bite som nu somliga kan tycka. Varför? Annan tonart, andra akord, samt andra instrument.

Betreyal
Ett tungt W'coast beat som har rätt så enkel men ändå ganska komplex rytm.

Love in sight
Detta kärleksbeat har kanske udda trummor, men tro mig jag försökte med "vanliga" hiphop trummor, men det kändes bara fel. I synnerhet med alla ljuden som bygger upp låten. Om ni vill ha med "riktiga" hiphop trummor så kan jag ordna detta nu under helgen.

Ah ja lyssna och njut på dessa beats. Vill gärna höra era kommentarer såklart.

Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2008-02-28 02:38
Du har knasat länkarna lite

New Dawn!

Betreyal

Sådär.

Newdawn var riktigt skön, sparas och antagligen kick på det. Trummorna var sköna, basen var också rikitigt tajt. Är ganska trött så en bättre kommentar får du inte nu:P

Betreyal
Nja, jag vet inte. kändes inte som att det kickade igång riktigt, skulle vilja ha något som drar igång det!

Love in sight
Riktigt sjuka trummor, jag vet inte vad jag tycker om dom, dock blir det lite långtradigt med "bwoing" saken, om du förstår.

bigup för feta freebeats iaf!

godnatt!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2008-02-28 10:30
New Dawn: Låter lite som en demolåt i en billig synth. Lr som om nåt random dansband fick för sig att "vara nere med kidsen". Inget vidare med andra ord.

Betrayal: Dansbandssoundet är ständigt närvarande. Märkligt.

Love in Sight: Dansband med wicked drums? Ibland tror jag nästan att du driver med oss.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-28 10:51

Dynamo är du go i huvvet elle? New dawn är fett jävla bra! vet du va dansband är? det är inte bara rapp beats här utan även hiphop om du vet va det är ? hiphop = New Dawn så va dillar du om ?:S :O

Lillmatte

2008-02-28 11:01
oj. nu finns det "rapp beats" och "hiphop beats". Good to know. Förresten, vad är skillnaden? Nyfiken blir man ju.............
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-29 09:45
new dawn va riktigt happy ;)

2008-02-29 16:39
gillade new dawn , blir kanske nått på det, keep up!

2008-02-29 16:56
Dina beats smakade jättegott bagare Jobro. Vi vill ha mera!
The only time you feel alive is when you're dead

2008-02-29 23:24
Jobro, jag gjorde en låt , på ditt Beat winternight, tänkte lägga upp länken till låten i winternight tråden, hitta den fan inte,

så jag lägger upp den här =)

låten : http://www.speedyshare.com/597440633.html

kommenter gärna =)

jag är nybörjare dock

2008-03-01 01:41
Snyggt men otajt.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2008-03-02 21:28
upp WHOA, Jobro whoas bästa beat makare :S

2008-03-02 22:54
upp!

2008-03-03 17:01
yesyes , beatsen var väldigt väl gjorda tyckte jag , men jag gillade inte den "New dawn" men annars var det mycket bra gjort . Säkert många rappare som skulle velat köpa dina grejjer :)  niice ! Upp !

2008-03-09 18:14
Betryal:
Nej tack, det gillade jag inte

New Dawn:
Fett skönt, man blir glad av att lyssna på det !

Love in sight:
Känns aldrig som att det riktigt kommer igång, men  fett ändå!
upp !
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden!

www.fillson.blogg.se

2008-03-09 21:11
Aj satan va New Dawn satt asså, jag vet inte varför, men den påminner på nåt sett om  ''My Block''  riktigt uppiggande.