waft, mannen, riktigt fett! plz, dude, keep going? för bra för att sluta säger jag =/
I am The Emerald!! Rap and Hiphop is my life :) I'm gettin' a blowjob, as I'm writing :O
Väldigt snyggt beat. Du ska ha all heder för att du släppt 25 freebeats. Har inte checkat de andra så noga, men detta var tungt värre. Att hans beats passar i melodifestivalen? Nu får du väl ändå ge dig. Men jag förstår varför du slutar. Det är bäst att sluta när man är på topp.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
varför är detta det sista beatet? =/ anyways, fett sorgligt och riktigt fet slinga.. lite konstiga trummor men dom funkar! :) fett ! upp !
haha, vi bor på landet!
Producent
2008-03-05 22:02
thx för all respons hitills :D kul att det gillas :) nån mer som känner för att kommentera? =)
dom säger att jag kan göra beats...
Jag tyckter att för en gångs skull har du lyckats med trummorna. Men Din pianomelodi känns forfarande som att den är mer schlager än hiphop. Jag gillar att man kan ta hip hop i en ny rikting typ som grime mm. Men det här låter mer som nån indiepop. Vilket jag iofs tycker är en förbättring från dina klassiska schlagerbeats. Så det beat du lämnade oss med var endå ett seg i en någorlunda rikting även fast det knappt nuddade hiphop. Jobro Ja säg vad det skulle passa bäst in. Jämför lite smutsig skit när det verkligen var hiphop med det här och du får melodifestivalen. Jag säger inte att det är dåligt gjort men det kommer närmare det än vad vi har haft. Ta mig inte som en konservativ idiot, men jag vill att dagens hiphop ska va någorlunda hiphop inte "clichè-pop-rap"
tåg, tåg och...tåg!
riktigt tajt:D men lägger du ner helt totalt? du e juh as bra!!:)
Jag förstår fan inte vad folk tycker är så bra i dina beats, trummorna va sköna i den här låten men ingenting annat va speciellt bra. Tycker alla dina beats låter exakt likadana. Det är synd då du vet hur man använder ett piano men du borde kanske testa på nå nytt. Precis som laserotto säger, känns lite som schlager över alla dina beats. aja, peys!
riktigt bra,synd att du lägger av
antingen är de speedy som fuckar eller så funkar inte länken kollar imroognon igen.. peac!
Piantor känns jävligtmidi, en EQ och lite reverb skulle inte skada.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
bra beat har rappat på många av dina beats
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inte så bra i början men sen va den fett bra
Producent
2008-03-08 11:54
thx för all kritik =) lite mer comments kanske? =D
vrf ska du sluta göra beats när du är så jävla bra på de??
fett bra =) men 900 % av whoa älskar ju förfan dina beat, så varför lägga av ? aja, fett grymt beat, och synd att du slutar :(
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
Fett soft beat man, Synd att du slutar dock. Vill se mera av detta.
Producent
2008-03-10 12:22
Har fått ett stort antal gästboksinlägg och meddelanden där folk frågar varför jag lägger av med hip hoppen. Anledningen är att ja känner mig tom på insperation och lägger nu mer tid på mitt metalband. Är heller inte helt säker på att ja lägger av, kanske tar jag bara ett uppehåll :) Blir även sugen att fortsätta när så många tycker att det är tråkigt att jag lägger av och gillar min musik =) //Benjamin
Grymt härligt. Speciellt soundet i refrängen =)
Bra beat osv. enda negativa är att du FUCKADE UPP hela min playlist :// ... vma... pffff
Allt är sant på internet.
Benne_ P16 jag kan inte hindra dig från att sluta, men jag tycker samtidigt att det bästa är att ta en timeout. Vad gäller dina hiphop beats så verkar du vara gudabenådad. Om intresse finns nån gång så har jag inget emot att samarbeta med dig.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
fett beat lixom dina andra ;) beat 4 beat 10 beat 13 beat 18 beat 25 dom fetaste piano beatsen jag hört ;) big up till dig :)
Varför sluta göra freebeats ? (: du är ju jätte bra :D
riktigt skönt :) synd att det är det sista bara..
Det där var jävla nice! Blir fan att kicka på :o
No you!
SLUTA INTE MED FREEBEATS !!!!!!
Resultatet från min sida finns
HÄR
Jag skulle vilja se den man som kunde gå på vatten för den han älskar.
Producent
2008-03-15 12:42
Baso, kul att du länkar så man får höra =) några fler som kickat på detta beat?
benne you rule,keep doing the freebeats
My life is fucked up and the only thing i'm doing is jacking up, i stabb motherfuckers with my pocket nife, and this is the better half of my fucking life. <br>
Neej fan du får inte sluta med göra free beats, :(
addedishez
Ska men har inte gort det än :o
No you!
benne sa visserligen att han skulle sluta göra freebeats.. men om du menar sluta göra beats så är du dum ;) haha riktigt sköna beats.. du borde hitta ngn bra rappare eller några bra.. o sen slå ihop o börja göra låtar :D hade varit riktigt fett..
Producent
2008-03-16 21:00
detta är bra saker. ni som tycker annat, sluta med allt som innebär hiphop
beatguru
bamz0r: ja, är det här hiphop så ska jag definitivt sluta med det...
http://www.myspace.com/mtmybeats <-- checka mina beats! http://www.myspace.com/misterthingamy http://www.makkalpublishing.com/misterthingamy.html
Producent
2008-03-17 00:08
Producent
2008-03-20 16:08
fler som kickat på detta beat? :) har hört 3st hitills
lust o skicka länk på dom som kickat på den här beaten ? skulle vilja höra ;) peace
Ger min kärlek till benne, han gör dom perfekta och finaste beaten, jag får tårar i ögonen. Skulle vilja ha alla beat med han.
Benne, mitt livs stora idol inom producent/
Han mixtrar och dånar med sina instrument/
Han fixar melodin på sin synt och trummor med mera på data/ Han gör sånna beat som är helt underbara, han ger ens styrka tillbaka/ Jag skriver denna för benne har sagt att han ska sluta/ med att göra sina underbara melodier, och detta kallas för att muta/ Men jag vill ha honom kvar i producent branchen/ Han och hans synth ska vara på alla plansher/ Ursäkta, jag kanske låter som en gay/ Men ingen har sagt att man inte kan få ha känslor som en tjej/ Att tycka saker och ting är bra/ För han har hjälpt mig bygga upp min musik var eviga dag/ Ni får gärna kommentera den raden men ni behöver inte. BENNE DU FÅR INTE SLUTA. Där är i alla fall min kommentar. Du får ta den hur du vill men jag menar att du är guld värd!
-{remne music 2008}-
Producent
2008-03-22 13:23
Akovic, tack för dom orden, det värmde =)
det ligger kärlek i luften.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nice beat man =)
www.timakalilt.blogg.se
nån som kan droppa recc på beatet ???
Producent
2008-03-31 18:26
skulle va kul att höra fler bidrag, ingen mer som reccat? =)
Dina beats är galet tunga, alla dina piano slingor eller vad man ska kalla det får mig seriöst att bli tårögd, du sätter ihop allt så jävla grymt, du kan seriöst tjäna stora cash på dessa beats - ifall folk gillade att hosta upp grönt ur fickan. Peace! Älskar dina beats.
Dra åt helvete!
Fett najs beat foshoo! ;)