I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
"Freebu" prod by Spell
Vår Hiphop - Beats
Tillbaka till forumet
Spell P43
2008-03-07 12:53
"Freebu" prod by Spell
Hit me Muffukkaz!
Freebu ligger högst upp.
One
Catapults Ent.
Borttagen
2008-03-07 13:12
som vanligt fresh som jordgubbar. Men, helt ärligt, vill jag höra nåt annat från dig nu. DU kan detta. Du är bland de bästa på detta. Ta ut svängarna lite. Snälla?
Men som sagt. NIce classic sampling, snyggt flippad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Borttagen
2008-03-07 21:35
Jag måste nog säga att jag har hört mycket bättre från dig spell.. Dock var det ju inte dåligt=) Håller med om att jag skulle vilja höra något mer annorlunda från dig.
Men fett som vanligt
peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Spell P43
2008-03-07 21:35
men vafan... detta eviga tjat om att jag ska göra något nytt... folk säger det fram och tillbaka, men fan varför inte hålla mig till min stil..?
jag vet inte jag...
jag menar det finns en anledning till att jag inte proddar heavy metal...
men visst jag hör dig.
Catapults Ent.
blatten65 P33
2008-03-07 23:15
Hey spell kan du länka till dina gamla beats? De som var free, Myspace är fucked up hemma hos mig så det går inte:p
Annars var beatet helt ok, plus att jag kommer med en god nyhet, är inte aktuell så mycket när det gäller dig (synd för det brother) så jag kan inte gnälla, tyckte också beatet var grymt bra.
Borttagen
2008-03-08 02:37
Spell: Hade värsta texten här. Men skit i den.....du kommer nog inte ta åt dig ändå. gör din grej....
btw. Be Prop Dylan dubbelkolla sitt gbg-gig nästa vecka. Han verkar vara bokad på Götets STORA skämt.
Spell P43
2008-03-08 03:43
nja... släng texten bara, klart jag tar åt mig, men lita på att jag kommer fortsätta göra min grej.
vad i hela friden är det du snackar om angående prop?
Catapults Ent.
Borttagen
2008-03-08 14:33
Här är bästa beatgörarn på whoa
grymt beat
Otis_ P38
2008-03-08 14:41
altså de här blev jag sugen på! finns de någon chans att man får sno de till min ep? om du ska ha pengar för de så kanske jag kan köpa
http://www.myspace.com/mowglibeats
http://www.myspace.com/otisrap
blatten65 P33
2008-03-08 14:47
Men jag fick aldrig någon länk till dina gamla beats...:(
Spell P43
2008-03-08 17:13
jag ska kika på länkarna så fort jag kan
kul att ni gillar
Catapults Ent.
Spell P43
2008-03-10 11:49
ska man kanske uppa saker och ting häromkring fortfarande..?
eller är det slöseri med tid?
Catapults Ent.
vezter P40
2008-03-10 14:06
det e helt galet och jag tycker du ska hålla dej till det du gör!! kanske testa dej på att göra ett grime beat :D:D
Spell P43
2008-03-11 01:03
nice att höra jag kör vidare då...
Catapults Ent.
Borttagen
2008-03-11 03:57
Bra skit.
Spell P43
2008-03-14 12:32
alltid kul och höra, som vanligt.
man slänge rju upp beatsen för att folk ska tycka och tänka liksom, vore kul om fler gjorde det, haha, fan vad man är ute efter bekräftelse, eller hur kära vänner! ;)
Catapults Ent.
Tillbaka till forumet