I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Butternuts - Gratigrizzime.
Vår Hiphop - Beats
Tillbaka till forumet
Borttagen
2008-03-11 16:14
Butternuts - Gratigrizzime.
djono'hameen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Borttagen
2008-03-11 16:15
Dangit, Gratisgrizzime skulle det stå..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
King_Of_Sörmland
2008-03-11 17:33
fett!
http://www.myspace.com/localexpressions
anDre
2008-03-11 21:32
ja lite småballt allt, synd att beatet inte kommer igång bara för det kändes som att ja satt o väntade på ett drag som aldrig visade sig .. låter inte alls lika bra som dina tidigare prouktioner fast det är du fullt medveten om också gissar ja på hehe. gratis är alltid bra!.
/andre
Borttagen
2008-03-12 02:30
Jag är åtminstone inte helt ovetande, anDre. :)
Spell P43
2008-03-13 11:56
låter fett, hårt och lite lite clubbigt, vilket inte behöver vara fel om man inte är dum i huvet som jag :P
Catapults Ent.
Laserotto P40
2008-03-13 12:23
Det funka väl, inget fel på det. Fast jag tycker du ska hålla dig till mysgrejer istället. Mer dazed and confused samplingar önskas också!
tåg, tåg och...tåg!
Borttagen
2008-03-13 14:17
Tack.
Otto: Jag har faktiskt använt ett citat till ifrån den, i ett beat där jag samplade Stereophonics. Gräsliga tider.
Laserotto P40
2008-03-13 17:51
hehehe soft. Vilket är det då? Tycker hela filmen är citatvänlig.
tåg, tåg och...tåg!
Borttagen
2008-03-13 18:39
När hon den tjejen sjunger på "Watch them fly Sundays" och snubben förklarar att den handlar om aliens. Good times.
Tillbaka till forumet