I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Cream Remix

Vår Hiphop - Beats

2008-03-14 21:06

Cream Remix

Tja.
gjorde en remix på Cream

lyssna och kommentera

Peace

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-14 21:44
Jag brukar inte kommentera grejer folk lägger upp här, men jag vet själv hur drygt det är när man lägger upp en remix här och ingen bryr sig om att ens lyssna eftersom det inte är ett freebeat...så nu lyssnade jag.

Beatet var helt ok, men inget särskilt...jag skulle nog höjt trummorna lite möjligtvis...eller sänkt basen. Kul med lite smutsigare beats, den låter inte som ett typiskt whoa-beat brukar göra. Själva remixen var bra förutom att den blev lite offbeat här och där, särskilt andra versen, annars passade dom bra ihop.
Jag vissla' på en taxi, den formligen flög
Den skulle vara ny, men skylten ljög

2008-03-14 21:49
Cool remix! höj trummorna lite så låter det skitbra

2008-03-14 22:11
tack för kritiken, fett att ni gillar det.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-03-14 22:27
Kändes lite instängt. Högre frekvenser på trummorna.

2008-03-15 16:43

det var ingen vidare kvalite på trummorna, högre frekvenser finns inte så jag får väl byta ut dom istället.

lägger upp en annan remix när jag ändå är igång
Da Mystery Of Chessboxing

2008-03-15 18:52
detta låter mycket bättre! men jag tycker still det är lite offbeat faktiskt, men det är mycket bättre detta sköna trummor ärligt