lugnt kompis. Hatar dig inte på något sätt alls. Ville bara bemöta din kritik som verkade bestå i att jag använde mig av loopade samplingar. Avslutade lite ofint med ett påhopp. Sorry för det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-03-23 22:15
nu kan du lika gärna släppa resten också....jag tar det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-03-23 22:17
nä men jag tycker efter varje del så känns det som om det börjar på "nytt" det är liksom inget flyt om du förstår vad jag menar? det låter som om nån dålig samplare har samplar allt ditt å loopat det. om du lyssnar noga i verserna, så låter det som det tar slut, en 'mini' paus i slutet sen börjar igen med en cymbal. tex
beatguru
Producent
2008-03-23 22:18
om jag skulle vatt du skulle jag för att dölja mellanrummet med en öppen hihat
beatguru
bamz0r: helt riktigt.
Producent
2008-03-23 22:20
testa att dra in en öppen hihat. som låter 'tss'
beatguru
bamz0r: har ingen anledning att dölja skarvarna. De är en del av beatet och de får förbli en del av beatet. men tack ändå.
Producent
2008-03-23 22:23
och sen för att göra de lite mer komplicerat kan du pitchbenda rösten i reffen så att den hittar rätt ton. om du inte är tondöv, men det verkar inte så. så det ska du nog kunna lösa. sen har du iaf min röst på beatet. 1. fixa mellanrum 2. röst i ref 3. lite fills/omväxnling på trummor. mvh
beatguru
bamz0r: du är fan i mig speciell....:)
Producent
2008-03-23 22:25
nej fan inte är jag det. men jag säger bara det jag tycker, sen får resten av världen tycka sitt. tack ändå. lycka till nu i framtiden.
beatguru
klarar mig nog:)
riktigt skönt ;) typ liknar eminem - lose your self, på nått sett!!
Din tröja har lika många hål som en Sweischerost
känns som om ironin svämmar över härinne. så jävla tråkigt när det blir så, gillar trummorna bättre andra gången jag lyssnar..
Catapults Ent.
trummerna var....... keffa enligt min åsikt
oj vad all hatar på mina trummor. but its all good......:)
ingen som spelat in nåt?
gillade det! finns kanske detaljer som jag skulle vilja ha putsade, men det är ett fuckin freebeat så big up!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Producent
2008-03-26 11:00
bamz0r: hehe....du ger dig inte? inte dags att lägga ner nu? På riktigt? Gör ett beat du kan stå för istället så får vi se vad du går för. Istället för att lägga upp saker och sen bortforklara den dåliga responsen med att det inte var seriöst och bara tog 10 minuter bla bla....
Producent
2008-03-26 11:22
men de du har hört har ju inte vatt seriöst? hehe men som sagt. du får höra när saker och ting e klara
beatguru
bamz0r: spännande. can´t fuckin wait. Förresten har du väl sett att det finns dynamo414- trådar aven i audio som du kan kommentera om du vill....
Producent
2008-03-26 11:25
nej orkar ej skriva mer va du behöver bättre på dig på. over n out
beatguru
" gratis inte grattis haha han fyller inte år mannen " hahahhaha
haha:) beatet är ronkande fett!
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
nån måstte väl reccat nåt nu?
Sweet...kollar när jag kommer hem.
jag gillar beatet,blir alltid glad när jag ser att du droppat ett freebeat
Lyricist
2008-03-31 10:02